now playing: SHINee - quasimodo
Hi again ! Viikonloppu oli mahtava, YFU valmennuksessa oli tosi hauskaa + porukka siellä oli ihan parasta C: nyt jälkeenpäin alko harmittamaan ettei otettu mitään ryhmäkuvaa.. no, lentokentällä sitten !
Saatiin tosiaan tosi paljon tietoa kaikesta tarpeellisesta, ihan vakuutuksista puhelinliittymiin asti. Jotenki tuntuu nyt siltä että on tullu kauheesti uutta infoa ja pitäis kirjottaa kaikki ylös ennenkuin unohdan.. (jep, en tehny mitään muistiinpanoja..)
Saatiin YFU:lta tälläset paketit:::
- YFU - paita
- Survival Japanese - opas
- Welcome to Japan - opas
- meijän koulutuksen aikataulu /ohjelma
- to do - list
- joku random paperi täytettäväksi
Ennen tota valmennusta nää reilut 40 päivää tuntu kauheen pitkältä ajalta mut nyt ku oon takas kotona niin tää tuntuu ihan kauheen lyhyeltä.. Mulla ois vielä kauheesti menoakin täs tulevina päivinä et mitenköhän ihmeessä saan kaiken tehtyä.. nojoo vähän tulevien viikonloppujen aikataulua:
11-13.2 → Stadi & Annyeong!party
18-20.2 → Vilma & Daiki tulee meille ♥
20.2 → Stadiin Japanin suurlähetystöön viemään viisumi-juttuja & sieltä Vilmalle♥
24/25.2 → Stadiin isän luokse viikonlopuks
4-6.3 → hengaamista ihmisten kanssa täällä salossa ennen ku lähen.
voi apua.. ja mä luulin että mulla on liikaa aikaa..
Sit seuraavaan asiaan ! ostettiin mulle matkalaukku tossa .. viime viikolla, i guess.
Se näyttää tältä::
Antakaa mulle anteeks kuvien huonot laadut, jooko? D: hehz. mutta joo, it's blue !! ja todellakin hyvä niin koska siellä Tokion kentällä tulee olemaan 2135345313 mustaa matkalaukkua... joten toi oli ihan hyvä ostos. ja voin kertoo, toi on __valtava__
SM town livestä sen verran, että Chisato lähetti sen lippu-hakemuksen (kuulostaapa tyhmältä) sinne paikkaan. Aattelin et se tieto siitä, että saiko liput vaiko ei, tulis heti, mutta sen kuuleekin vasta tyyliin kuukauden päästä... että hienoa, kiitos Japanin lippu-systeemi nyt mulla on vielä kuukausi lisä-aikaa stressata tästä asiasta :C mä niin niin haluun nähdä SHINeen ettei mitään rajaa.
Eikai mulla muuta tällä kertaa.. Kirjottelen sitten taas kun on jotain aihetta !
ainiin ja ps. muistakaa painaa tota "luin" - nappulaa, kun luette jooko? En usko että siitä on teille kauheesti vaivaa mutta se auttaa mun kirjoitusinspiraatiota pysymään ylhäällä. C:
pps. apua onko teitä jo 42? kiitos ;__; ♥
SM town livestä sen verran, että Chisato lähetti sen lippu-hakemuksen (kuulostaapa tyhmältä) sinne paikkaan. Aattelin et se tieto siitä, että saiko liput vaiko ei, tulis heti, mutta sen kuuleekin vasta tyyliin kuukauden päästä... että hienoa, kiitos Japanin lippu-systeemi nyt mulla on vielä kuukausi lisä-aikaa stressata tästä asiasta :C mä niin niin haluun nähdä SHINeen ettei mitään rajaa.
Eikai mulla muuta tällä kertaa.. Kirjottelen sitten taas kun on jotain aihetta !
ainiin ja ps. muistakaa painaa tota "luin" - nappulaa, kun luette jooko? En usko että siitä on teille kauheesti vaivaa mutta se auttaa mun kirjoitusinspiraatiota pysymään ylhäällä. C:
pps. apua onko teitä jo 42? kiitos ;__; ♥
palaillaan!
- jui




apua nyt on kyl pakko alkaa ihan kunnolla seuraamaan tätä sun blogia ku lähet ihan kohta justiinsa tonne japanii ja oottelen ainaki mielenkiinnolla sit niitä postauksia sieltä maailman toiselta puolelta :D
VastaaPoistahenna: yup .__. 43 päivää. tai 44.. en itseasias oo ihan varma, menin laskuissa sekasin. XDD.....
VastaaPoistaOn se hyvä et joku on innostunu jostain :D Mua odottaa vaa jotkut kirjotukset, hyi vittu :<
VastaaPoistaMiyayuke: :C aww. no, selviit niist kunnial ja sit party partyy ! :D
VastaaPoistaEhkä, ehkä en XD Oli pakko alkaa stalkkii tätä, ku muaki kumminki Japani kiinnosta :D Mun stalkkauslistasta tulee pitkä, aloin stalkkaa sua twitterissäki x3 Miten niin lisään ain kaikki tutut joka paikkaa? XDDDD
VastaaPoistaMiyayuke: jes hienoo XD oon oikeesti ite ollu tnää sillee WTF et mistä näit seuraajii twitteriin ja bloggeriin tulee.. mut.. emt. XD on se kiva et jotakuta ees kiinnostaa koska itelleen ois tosi tylsää kirjottaa blogii :C lol. mäki lisään aina kaikki tutut joka paikkaan XD
VastaaPoistaMustki tuntuu aika hauskalt varsinki tutumpie kavereide kans et ne kyttää mua arkisin mun naamaa koulussa, sit ne kyttää mua twitterissä, deviantartissa, blogspotin blogissa... Tuntuu jotenki vitu typerält, varsinki ku munki blogi on täys paskaa, et kuka sitä ees jaksaa seuraa XDDD
VastaaPoistaMiyayuke: ahahaha i know right?
VastaaPoistamäkin haluun liput yyyyy miks niit ei voi hankkii suomest ;;__;;
VastaaPoistaAsta: en tiiä ;_; siks ku japani on paska maa eikä niil oo maalaisjärkee eikä ne tajuu että muutki ehkä haluis sinne keikalle ku japanilaiset. lol :C
VastaaPoistatuskaa suomalaisille D'':
VastaaPoistaapua en tiiä yhtää mitä täst kommentista tulee mut yritetään....
VastaaPoistaSä ku meet Japseihin ens vuodeks yfun kautta, nii kui paljo sä osasit japania ku menit sinne haastatteluun? oliksul jotai erityistaitoja mitkä auttoa sua siin haastattelussa tai jotain vastaavaa? :) mul oli eilen YFUn haastattelu japseihin ja nyt sitte jännittää ''pikkusen'' et miten kävi... sen saa tietää parin viikon sisällä (toivottavasti). Tiiän tää kuullostaa vähän tyhmältä mut ihan ihan ihan pakko kysyy xD ja kiiiiitos et pidät tällästä blogii tätä on ihana lukee ._.
Anonyymi: joop, lähtö on nyt maaliskuussa ja tuun takasin tammikuun 10 päivä (: YFU:n haastattelussa.. hmm. Olin opiskellut japania itsenäisesti n. vuoden kun sinne menin, mutta se ei tarkota että osaisin jotain. (en edelleenkään osaa..), mutta onneks YFU ei vaadi minkäänlaista kielitaitoa ! C: Ne vaan lähinnä kyseli, millainen ihminen olen ja miten pärjään erilaisissa tilanteissa / miten toimisin jos esimerkiksi tulis riitaa host-äitin kanssa jne! Ja siinä sitten vastailin xD Eikä mulla kyllä ole mitään erityistaitoja.. XD se vaan oli sellasta rentoa jutustelua lähinnä (: ja ei, ei kuulosta yhtään tyhmältä ! C: Jee toivotaan että säkin pääset vaihtoon ~ ! ja kiiitos ;__; tollaset kommentit saa aina hyvälle tuulelle !♥
VastaaPoistasori mun piti sanoo et ku meet TÄKS VUODEKS xDDD mun sanat sekoilee...Mua pelottaa et se kirjotelma mikä siel haastattelussa tehtii (tein aiheest Why is the Japan) vaikuttaa ihan kauheesti koska mokailin iha maailman simppeleimmissäki sanoissa ku jännitti xD japanii oon opiskellu nyt 2,5 vuotta Helsinginseudun yliopistolla ja sit tuol aikuisopistossa.. Hitsi oon sulle kade :D toivottavasti kirjottelet paljon! Kommaan varmaa jokasee postaukseen sit....:D
VastaaPoistaanonyymi: joo tajusin xD nnii no en tie paljonko jollain esseellä sit on loppuenlopuks merkitystä. xD ja jos kerran osaat kieltäki noin hyvin sit ni eiköhän ne sut ota ! Meitä haki tänä vuonna 30 ja 9 otettiin. En ees tosin tienny et noin moni haki, luulin et kaikki hakijat pääsi. XD mut hain kans joskus viime maaliskuun aikoihin ja nehän täyttää kuitenki paikkoja hakemisjärjestyksessä et.. sulla on hyvät mahikset, i think ! olin ite vähä sillee wtf ku kuulin et niin moni oli hakenu, enkä tajunnu et kui mut hyväksyttii. XD mut joo koitan kirjotella aina kun on aikaa ja näin ees päin ! Oota vaa vuosi menee nopee ja oot koht iha samas tilantees !! :D
VastaaPoistaanteeks siis nii, mä hain maaliskuus mut hups nyt onki vast tammikuu ! even better. XD
VastaaPoistaOlit salossa ? :D missä päin asut ?
VastaaPoistaja anteeks seuraan randomina sun blogii mut kiinnostaa :D:D:D:D:
heehheh sama anonyymi ku tossa neljä kommenttia ylempänä:D Tämän kertainen asia onki sitte että kui kauan sul meni ennenku sait sen kirjeen että pääsitkö vai et?:o mä oon ootellu tässä nyt kolme viikkoo ja mua alkaa stressaa et millon se tulee, et voiko olla et se tulee joskus kk pääst vai pitäskö sen näillä hetkillä saapua? xD kiitos TAAS paljon avusta..
VastaaPoistaylempi Anonyymi:
VastaaPoistaasun salossa joo~ Atm täällä teijolla päin mutta Japanista ku tuun takasin niin muutan ihan keskustaan koska en kestä tätä välimatkaa :D ja eieiei kivaa kun randomitkin seuraa C:♥
ja alempi Anonyymi:
öö en ihan tarkalleen muista mutta kyllä siinä hetki kestää ! C: et ei mitään hätää kyllä se sieltä kohta puoliin varmaan tulee :D Et kyl mullaki tuli se kirje vasta joskus kuukauden päästä (;