lauantai 30. huhtikuuta 2011

freetime

Hello!

Oon täällä taas. Mizuho lähti treeneihin, samoin kai Satoki koska se katos äsken jonnekin. Host-isä on töissä ja äiti nukkuu.. Niin siis, eilen mulla oli vähän kiire, mut halusin silti ilmottaa tänne olevani elossa. Mut nyt kun mulla on vapaata tää iltapäivä niin aattelin et voin tulla selittää teille vähän lisää kaikkea "jännää" kun viimepostauksesta piti jättää pois niin paljon et ehdin kirjottamaan.. Joten ajatelkaa tätä ns. lisäpostauksena tohon edelliseen. ^^ (ps. kiitti tosi paljon kaikista kommenteista, they make me happyy ;__; ♥)
Eilen siellä baton kilpailuissa, niin loppuvaiheessa oli sellasia ryhmäesityksiä. Baton on siis tanssia / voimistelua sellasen kepin kanssa jota ne heiluttelee ja heittelee ja se näyttää kyl tosi hienolta ._. en oo koskaan ennen nähny mut nyt oon jee :D anyway, siel oli iiihan pieniä tyttöjä kans ja voi että ne oli söpöjä ;________; joten kuvasin videon! oikeesti niin söpöä etten kestä..
siin on kans toinen tosi hieno. pirates of the caribbean - tunnarin biisillä. XD Sitten! Ku mentiin sinne Batoniin niin se oli eka kerta ku kävelin missään Osakassa silleen.. normaalisti kadulla. Ja se oli kyl tosi outoo kun ihan joka hemmetin ihminen vilkas mua ainakin kerran. XD Sit eilen olin kans ekaa kertaa ruokakaupassa.. Olin ehk hieman sekasin. xD siel oli niin pal kaikkee söpöö ja teki mieli vaan ostaa jokanen paketti minkä näin.. Sit okaasan sano et saadaan valita mitä halutaan syödä sit siel hallilla ja se maksaa. Nyt kyl kaduttaa ku otin sen leivän.. 
Kun päästiiin asemalle, niin siel oli sellanen 6 hengen poikaporukka koulupuvuissa ja ne oli kaikki... hemmetin hyvännäkösiä. (why oh why nää ihmiset on niin täydellisiä?) Kun käveltiin ohi mizuhon baton-joukkueen kanssa (miitattiin ne asemalla) niin kaikki kääntyy kattomaan mua ja on silleen "eeeee??" ... ja mä en tienny oisko pitänyt itkeä vai nauraa siinä tilanteessa. XD Menin junamatkan aikana laskuissa sekasin montako hyvännäköstä japsipoikaa näin. Tää tulee olemaan niin vaikeeta tää elämä täällä näiden poikien takia...... JA! 3 - vuotiaatkin japanilaiset pukeutuu paremmin ku 16 - vuotiaat pojat suomessa-- 
Mulla on kans videoita lentokoneesta ja Hanedan lentokentältä yks. Ne on tosi random, kuulostan oudolta ja näytän kamalalta (koittakaa oikeesti ite matkustaa 20 tuntii ja näyttää ihmiseltä) mut ignooratkaa se kaikki, jooko? XD 
En tajua miksen saa niitä videoita lentokoneesta laitettua tänne ;__; laitan ne sit johonkin toiseen postaukseen kun onnistun, okke? C: ne on näkyvillä tosin facebookissa et ne jotka on mun kavereita siellä voipi mennä katsomaan. ei mitään ihmeelllistä, sellasta perus panikointia. hahaha~ (Okaasan alko imuroimaan.. heräs näköjäään)
Ajattelin jossain vaiheessa piakkoin tehdä postauksen meidän kodista jne. erikseen, mutta mulla on yks kuva mun ja mizuhon huoneesta. 
Elikkäs. Meidän huoneesta pääsee parvekkeelle, ja se ovi on tollanen.. ikkunaovi. Eli toi puoli mistä näkyy mun kuvaa on ihan vaan ikkuna. (lattiasta kattoon asti, niinku toi toinenkin) ja toi toisen puolen ikkuna.. juttu aukee vetämällä sivuunpäin. Jolloin siihen jää sellanen verkkojuttu ettei ötökät pääse. sit jos sen verkonkin vetää vielä sivuun, ni sit pääsee parvekkeelle. ... ok ette varmaan tajunnu mitään. XDD mut jokatapauksessa, ihana ;____; ja parveke on _iso_ ja sieltä on ihanat näkymät ^^ 
Kuva on tumma mut u got the point~ 
Ylihuomenna oltais menossa minä, mizuho, chisato ja Daniel (Chisaton luona asuva vaihtis, tuli edellispv kans) + perheet niin Universal Studios Japan:iin. Caaan't waaait ! Luultavasti päivittelen sit siitä seuraavana päivänä uusiks jos vaan löydän aikaa. Nää ei dataa lähes yhtään koneilla. (mizuho ja satokikin aina jollain itoucheillaan..) joten en itekkään viitti. (onneks mulla on ipod XD) ni sit mulla on kauheen epäkohtelias olo jos tuun koneelle.. onneks noi on ihan ok sen kanssa et päivitän vaan blogia ku tuun tähän ^^ 
+ kahden päivän aikana mun japanin ymmärrys on kehittyny naurettavan paljon.
++ Katottiin tänään kaikki yhdessä musiikki tv:tä ja siel oli 100 countdown, kympin parhaan joukossa sekä kara & snsd, Ykkösenä akb48 (??) ja niiden joku video mis ne pelehtii bikineis ja syöttää toisiaan.. yh. 
+++ tääl tulee tv:stä kokoajan jotain animee. XDD 
(ja ÄITI, arvaa nauroinko kun löysin kaupan missä myydään pumpulipuikkoja. hahahahah~)

12 kommenttia:

  1. Voi luoja nauroin tolle sun video-salakuvaukselle niin paljon XDDDDDD ja itseasias sä näytät ihan ihmiseltä, joten älä huoli :DD ! Toi sun ja Mizuhon huone on IHANA ;__; oikeesti äääääääää oon aina halunnu itelleni just sellasen huoneen mis olis hiton iso sellane lasi-seinä-ikkuna-hommeli jote ÄÄÄää haista -- XD
    --- AKB48, se video on salee Heavy Rotation ja se on niiden ärsyttävin video, saatana XDD

    VastaaPoista
  2. Hyvä Julia, "puikot" naisen tiellä pitää...sekä syömä- , että pumpulipuikot. RS. Saatiin Stinalta kuhaa, juuri merestä tuotua. Joten osaat kuvitella mitä täällä taas meneillään;kokataan silmät kiinni ja nenässä pyykkipoika...

    VastaaPoista
  3. Vitsit - kyl mullekin kelpais sellanen televisiokanava, josta tulis koko ajan jotain animea, esimerkiks Kuroshitsujia :-( no, täytyy ehkä tulla Japaniin sit jossain välis kattoo animea, kun en koneelta jaksa aina kattoo eiku mitä--

    Vooii, odottelen kyl innoissani täällä, että milloinkohan teet sen asuntopostauksen! :-) asuntopostaukset on kyl niin parhaimpii, kivaa nähdä millasis asunnois ihmiset sit sielpäin asuukaan.

    ja ottelehan paljon kuvia sieltä USJ:sta !!

    VastaaPoista
  4. Nananana sun ja Mizuhon huone näyttää ihanalta ;_; Ja ihan kuten vilma, mä oon ihan pienestä asti unelmoinut tollasesta huoneesta niin edghwoej... haluun olla sinä niin paljon tällä hetkellä :(

    PS. Mitä jos teleporttaan sinne? Pääsenkö asuu sun sängyn alle? :)

    VastaaPoista
  5. vähän upeeta. ;___; näyttää niin älyttömän siistiltä oikeesti kaikki ja jdrnjhrpdjhd menee jo ihan mahottomaks kuvitella millasta oikeesti on olla hemmetti JAPANISSA. hemmetti mä varmaa pyörtysin sinne heti ekana. ps. tuo mulle joku söpö jiirupoika tuliaisena okke? ehehe seuraavaa postausta taas odotellessa ♥ : DDDDD

    VastaaPoista
  6. AAA, haluan jo sinne Japaniiin ! Joo tää on kyllä aika random-kommentti, mutta...joo, Olen Roosa ja lähden ensivuonna YFU:n kautta Japaniin ! :DDD Ja oikeesti, oon jo nyt riippuvainen tästä blogista ! ;;---;; tää on yks parhaimmistavaihtari blogeista ikinä ! Huomasin myös että pidät SHINeestä, ei vitsit sielunsisko <3 ...Key on ihku ! ^^
    Milloin sulla muuten alkaa koulu siellä ? :DD
    Mutta pidä hauskaa in da Nippon !

    VastaaPoista
  7. Ite vaihtarihalukkaana japaniin oon aivan törkeen kateellinen sulle! Ihana lukee jonku blogii näin alusta saakka :) kerrot sit paljo kaikkee koulusta ja kaikesta ja kuviaaaa ;_; haluun tietää millast ekat päivät koulus jajaja kaikennäköst!
    Ja minäki myös SHINeetä fanitan et näen meissä paljon samaa :D sun kirjotuksii o ihana seurata.

    Ps voin vaa kuvitella noit japsipoikii ku ite Thimaassa ollu kolmisen kertaa ja joka paikas iha kuola poskel ku kaikki on vaa nii täydellisii ja sit ite ulkomaalasena herättää huomioo :3 tää ei auta mun vaihtarikuumeeseen! :((

    VastaaPoista
  8. Heii, voisitko joskus ehkä tehä ihan kunnon kuvaspämmin tännekin tai lisätä kuvias vaikka flickerii tai johonki?

    VastaaPoista
  9. toi pukeutumis juttu on NIIN TOTTA! Ja hei vitsit meidän koulut on iha lähekkäin ku tultiin okaasanin ja areaprepin kaa koulust nii mentii sun koulun ohi :D!!

    VastaaPoista
  10. Ootko siis yhdeksänneltä, vai lukion/amiksen ekalta lähteny vaihtoon?
    Jos olet/tiedät mitään niistä jotka lähtee 9.luokan keväällä, että miten päättötodistuksen käy niin voitko kertoo jotai :)

    VastaaPoista
  11. eivitsi ! nyt oon edellist kateellisempi ku oot siel :D mut pidä kivaa !

    VastaaPoista
  12. vanilla:
    jep just se. ärsyttävääää XD se soi kokoajan kaupoissaki ja ARGH.

    EMMI:
    mua taas ärsyttää lähinnä. xDD jep heti kun oon yksin kotona.. en viitti kuvata sillee et nä on tääl lol xD

    Daiki:
    joo toki! sängyn alle mahtuu C: hahaha tää on kyl tosi kiva. on niin valoisaa aina.

    rika:
    tuon. C: sitku saan pyydystettyy jonkun jota en ite halua. eiku mitä. XDDD

    r o o s a:
    omg. kiitos ;____; sun kommentti pelasti mun päivän. XD jep, SHINee on ihanaaaa a a aaa ♥
    koulu alkaaaa.. ens maanantaina. C: eli ylihuomenna. xD

    Anonyymi:
    aww thanks~ joo ! otan paljon kuvia. nää naureskelee mulle ku oon aina kamera kädes xD jep, voi luoja näit jätkii tääl oikeesti.. :DDD

    Essi:
    umm joo. voisin. lupaan tehä kunnnon kuvaspämmin ku saan aikaa ! C:

    noora:
    oijoi ! vähä siistii xDDD sit nähään kuitenki joskus aamul ku mennää kouluu heheheh ♥

    Anonyymi:
    mä oon lukion ekalla.. hain ysin keväällä joten.. D:

    tom:
    xDDD soriii. joo pidän ^^ ! pidä säki hauskaa siel suomes :DDD

    VastaaPoista