'ello ♥
Now playing: UVERworld - CHANCE !
Hyvää lauantaita ! Ihan ekaks haluun jakaa mun tän hetken pakkomielteen teidän kanssa. Joten klikkailkaa tota linkkii ja tsekatkaa toi video! Siis toi biisi on jotain.. täydellisyyttä. ♥
Mun viikko on ollu aik tavallinen, mut mulla on silti tosi paljon kerrottavaa, et täst tulee aika.. hmm.. tekstipainotteinen?
Oon kuluttanu aik kivasti rahaa shoppailuun.. lol. Ja perjantaina pääsin Shibuya 109 ABENO:n ♥ en tiennyt sellaisen olemassaolostakaan joten tuli aika puun takaa kun näin kyltin ostoskeskuksen seinässä. Sekosin ihan täysin ja sit okaasan kysy et haluanko mennä tonne :D no se oli kyl tosi turha kysymys..
Lauantaina sen jälkeen ku olin suoriutunu mun kolmen tunnin blogiinkirjoitus-maratoonista päätin lähtea tohon meidän kerrostalon vieressä sijaitsevaan drug store:en. Mulle on edelleen suuri mysteeri miksi sen nimi on drug store, kun se on ihan tavallinen kauppa..? Siellä on niinkun.. hygienatarvikkeita, meikkejä, hiusjuttuja, vähän ruokaakin, jne jne. No mä eksyin sit sinne kauneudenhoito-osastolle aika reippaasti :D Päätin kokeilla vähän millasia Japanilaiset tekoripset on, koska ainakin suomalaisten tekoripsien kanssa menetän hermoni alta aikayksikön kun ne on niin.. taipumattomia ja tönkköjä ja yhh. Mun ostos-saldo näytti tältä:
vasemmalta oikeelle: huulikiilto, puuteri, ripsiliima & ripset, kihartava muotovaahto.
en yleensä harrasta mitään tekoripsiä, mut päätin antaa niille mahdollisuuden - ja rakastuin. Noi mitkä mä ostin, on tosi luonnolliset, mut silti pidentää ja tuuheuttaa kivasti. Kukaan ei koulussa ees huomaa et mulla on tekoripset XD ne on vaa et "omg ihanan pitkät ripset sulla♥" sit ku sanon et "ei muuten oo omat" ne on sillee "MITÄ EIKÖ?" hahaha~ Ja niistä on tullut mulle ihan päivittäinen juttu, koska ne on niin helppo laittaa koska ne on tosi taipuisat. C: ne saa heti ekalla kerralla oikeeseen kohtaan ja tsillee ! Toi poskipuna oli tuhottoman kallis - jotai 14 euroo. Mut koska se oli Tsubasa Masuwakan markkinoima ja ne värit oli tosi kivat (vaaleenpunanen ja valkonen ja sit pinkki) ni ostin. Ei sillä et laitan valkosta poskipunaa, vaan siis sitku niit laittaa kaikkii yhdes siit tulee söpö vaaleenpunanen~
Sunnuntaina vaan lagasin kotona, nukuin, ja katselin draamaa nimeltä "Personal taste" Korealaisesta draamasta siis on kyse. Kannattaa katsoa jos ei oo nähny, se on tosi sulonen ja hauska. Samaa tasoo ku joku "Boys over flowers" Muuten jos joku on miettiny tai kiinnnostunu et mitä draamoi täl hetkel Japanin telkkarist tulee ni täs on muutama mitä me seurataan perheen kanssa:
高校生レストラン eli .. high school restaurant. Kertoo nuorten tyyppien pitämästä ravintolasta. Tai jotain sinne päin.
リバウンド eli Rebound. Kertoo naisesta joka työskentelee leipomossa ja painii paino-ongelmansa kanssa kokoajan, plus on samalla ihan rakastunut leipomon komeeseen mieskokkiin :D tää on niin hauska ettei mitään rajaa. Nauretaan ain vedet silmis ku tää tulee.
マルモのおきて eli enkuks jotain "follow me (the dog)!!" en oo pahemmi tätä seuraillu mut toi koira osaa puhuu ja jotai wtf. XD doramas seurataan noiden lasten kouluelämää ja sillee.
tän loppumusiikki on ihan paras ! kuvasin videon mut repesin lopussa lauseelle "asagohan wa nani deshou ne" (=mitä mahtaa olla aamupalaksi?) joten en kehtaa laittaa sitä tänne XD saatte youtube videon :
Sit viel kaks doramaa jota perhe seuraa mut mä en jaksa koska ne on nii tylsiä (..)
Boss & Good life ~ arigatou papa sayonara ~ Boss on joku.. toimintadorama ja good life on alunperin korealainen ja kertoo jostai pojasta joka on tosi sairas ja jotain.
(alko sataa kaatamalla. Sadekausi♥) Illalla sit tuli kylään näiden kavereita ja syötiin yhdessä ja juteltiin. Ne on menossa europpaan lomalle pariks viikoks, ja tulomatkalla jää Helsinkiin kahdeks yöks ni opetin niille suomea ja kerroin jotai paikkoi mis kantsii käydä :D näil näkymil ne on menos muumimaailmaan ! jee hahah~
Maanantaina oli liikunnassa mulla ekaa kertaa koulu-uintia. ja ei hitto se on rasittavaa :D sellasen 20 minuutin takia mitä me siel ehditään uida pitää vaihtaa maailman kamalin uimapuku päälle (mis lukee viel mun oma nimikin. LOL) ja sit on 10 minuuttia aikaa kuivattaa ittensä ja pukee ja juosta seuraavalle tunnille hiukset märkänä.. :-------) Mut periaattees ihan jees ku ei siel tunneil tehä mitään. XD uitiin kerran altaan pääst päähän ja sit piti "harjotella jalkojen liikettä" = juteltii ja hengattii siel altaas kavereiden kans. hahah~ Viimesen tunnin, eli kuviksen jälkeen analysoitiin päät yhteen - pojan kanssa mun juurikasvua koko matka kotiluokkaan asti. Se oli joutunut värjäämään omat hiukset takasin mustaks (ne oli ruskeet) ja osotti niit sillee "angst jouduin värjää nää ku opet bustas mun juurikasvun" sit totesin et "Nomut mä tykkään niist mustanakin" ja se oli ihan "OIKEESTI? OIKEESTI?" ja esitti kauheen ujoo ja löi mua sillee leikkisästi käteen tyyliin "älä viitti~~~" XD
Koko koulu pyydettiin saliin eikä päästykkään kotiin. Ensin en tajunnut mitään, istuin vaan kiltisti takarivissä kun kaikki opettajat vuorotellen saarnas meille jostain. Sit ku osa oppilaista nousi seisomaan niin kysyttiin Agatton kanssa Miekolta että mitä tääl tapahtuu niin pointti oli se et "ne jotka joi alkoholia urheilufestareiden jälkeen illalla niin nouskaa ylös" .... siis mitä hemmettiä. XD a) miks se kouluu kiinnostaa mitä nää vapaa-ajal tekee? ja b) KUKA TYHMÄ OIKEESTI NOUSEE SEISOMAAN JOS SELLASTA KYSYTÄÄN? XDDD puolet koulusta nous seisomaan nimittäin....... rehellistä porukkaa, täytyy myöntää. no sit ne ketkä ei noussut sai lähteä kotiin ja muut jäi sinne saliin.. en tiedä niiden kohtalosta sitte. XDDD
Tiistaina ja siitä eteenpäin oli koulua joka päivä vaan 4 tuntia♥ koska koulun jälkeen koululla oli vanhempien ja opettajien sellasia juttutuokioita niin koulu loppui aina jo yhdeltä, JES♥ Lähdin kotiin sit heti koulun jälkeen yksin käveleen koska olin niin väsynyt (johtuen pieneksi jääneistä yöunista edellisenä yönä) ja sit kun olin päässyt koulun porttien ulkopuolelle kuuluu "JULIAAAAAAAAAAA" käännyin ympäri niin herra päät yhteen tulee sieltä pyörällä, kyydissä yks toinen poika jonka nimeä en tiedä mut se on kans kakkosella ja kuuluu tähän niiden feimiporukkaan..
No, sit ne meni mun ohi ja huus mulle baibai ja pysähty siihen parin metrin päähän, ja kun pääsin kohdalle ne alko menee mun kans samaa matkaa. Se pyörän takana istuva poika tuijotti mua silleen "._______." ja söi jotai valtavan kokosta pullaa (aw). Sit päät yhteen totee "Tää mun kaveri tos takana sanoi että "julia menee yksin kotiin, mennään me sen kanssa samaa matkaa!" joten tultiin sit sun perässä!!" ... mun sydän esim. suli tos kohtaa. XD sit käveltii siin seuraavaan risteykseen samaa matkaa (tai se pyöräili) ja se toinen mussutti siin sitä pullaansa kokoajan eikä sanonu saanaakaa. XD
Keskiviikko-aamulla meni jotenki ajantaju ihan täysin. XD heräsin vähän vail seittämän ja jotenki aattelin et koulu alkaa puol kahdeksalta, ja menin ihan paniikkiin et apua oon ihan myöhäs pitää lähtee kouluun, ja koko muu perhe vaan nukku... olin sillee 'jes, kaikki nukkunu pommiin..' sit herätin Mizuhon ja kysyin et millon koulu alkaa, niin se mutisee et "samaa aikaa ku ennenki.." ja jatkaa nukkumist ja mä oon sillee MITÄ TAPAHTUUU. XDD ... sit katoin kelloo silleen "....hups...." Keskiviikkona koulun jälkeen oli tarkoitus mennä shoppailemaan Agatton kanssa, mut jäätiinkin sit ensin koululle varmaan 2 tunniks hengaamaan. Juteltiin suurin osa ajasta Walterin, meidän koulun uuden enkun open kanssa. Se on siis Amerikasta, Californiasta. Se on huippuhauska! Juteltii pojista, sen avioliitosta, avioliitosta yleensä, elämästä, rahasta, siis ihan kaikesta. Se kerto mulle ettei se viihdy tuol koulus ja tuli sinne vaan sen takii ettei se jaksa istuu kotona, koska oikeesti sen ei tarvis tehä töitä ku se on niin rikas :D se on toiminu kiinteistövälittäjänä amerikas ennenku tuli Japaniin, ja välittäny joillekkin julkkiksil asuntoi ja tällee.. ei helv- How cool is that? Se on kans jutellu Paris Hiltonin kans bensa-asemal ja auttanu sitä tankkaa sen autoo ku se failas jotai XD
kateltii samal kokoaja siit avonaisist ikkunoist alas kentälle ku Track & Field juoksuklubi piti siel harkkojaan. En voinu vastustaa kiusausta kuvata videoo koska se yks jätkä nosteli kokoajan paitaansa ja shadvhada sen vatsalihakset................♥ XDD kohdassa 0:07 se juoksee noit tikapuit ja sillä on tosiaan se keltanen paita. :D ei näy kauheen hyvin mut tarpeeks hyvin huomatakseen et se nostaa taas paitaansa sen jälkee-- mulla on selvästi jotain ongelmia näiden japanilaisten poikien suhteen.
olin Walteril sillee "aaaa toi keltapaitanen on kuuma!" ja sit se on sillee "Niin onki! HEY YOU!!!" ja huus sen siihen ikkunan vieree ja mä hyppäsin kymmenen metrii kauemmas ikkunast ja sähisin sille et se on niin kuollu jos se sanoo sille et sanoin sitä kuumaks. XDDD No sit se yritti enkuks sanoo sille et se haluaa juosta sen kanssa kilpaa, mutta se poika ei ymmärtänyt niin se pyys mut siihen tulkkaamaan. Ja mutisin siin sit ihan nolona japaniks et "Walter haluaa juosta sun kanssa" ja sit sovittiin et puolen tunnin päästä ne juoksee kilpaa. Mentiin sit sinne ulos kattomaan ku ne venytteli eka ja juoksi sit jotai sata metrii kilpaa. Walter voitti.... SIIS se jätkä on melkeen 40 ja se juoksi ku joku gepardi? XDD
Sit hengattii viel hetki siin koulun pihal yhen porukan kans ja siin oli yks poika joka oli IHAN KAUHEE DIIVA. oon 98% varma ettei se oo täysin hetero. Se muistutti tosi paljon SHINeen Keytä XD eli nyt mulla on koulussa Taemin ja Key ♥ Yay lol. Se oli sillee "PARII CORECTION, STAATO!" ja sit käveli kauheeta catwalk - kävelyy lantio heiluen ja poseeras mukamas kameralle. Nauroin niiin kovin ettei mitään rajaa. XD otan siitki teille joskus kuvan.
NO. sit lähdettiin vihdoin sinne kawachinagano stationille, eli ostoskeskukseen missä on kans samassa se pääjuna-asema kawachinaganossa. Käveltiin ensin kauppaan ostamaan jotain ruokaa koska koulussa ei tullut syötyä mitään. Siin kaupan pihalla oli kaks poikaa yhellä mopolla just lähdössä, ja kun käveltiin siitä ohi ne alko virnuilemaan / nauramaan (ei silleen pilkallisesti siis) ja heitin sit et "miks te nauratte?" ja ku puhuin japanii ne virnuili viel enemmän ja lähti siit sit sil mopollaan. Se kyydissä istuva poika vilkuili kokoajan taakse ja päätin sit randomisti vilkuttaa sille, ja se vilkutti takasin. haha ♥
Käytiin purikurassa ja kuvasin teille pari pient videoo kopin sisältä ja sit siitä muokkausjutusta:
ja sit viel pari random kauppavideoo:
ostoksia oli mm. huppari Honeys'ltä, ja paita josta en millään saanu hyvää kuvaa ku se on sellanen väljä ja näyttää kuvassa koolta XXXXLLLL mut laitan tänne sit sen huonon kuvan :D ja sit kasa pienempii ostoksii.
tekoripset (tarvisin varaparinXD), kynsiviila, rilakkuma - kännykkäkoru, pieni ripsille tarkotettu säilytyslaatikko, kahdet parit kesäsukkia. (oon todellakin niiden tarpeessa)
mitenniin mun ostokset on.. pinkkejä? XD Huppari maksoi vähän yli 20 euroa ja paita 10 euroa. C: jos jotakuta kinosti. XD on muute ollu tosi hassuu huomata et ei nää vaatteet täällä loppuenlopuks niin pienii oo. Esim paitoi ja huppareit voi ostaa sillee iha normisti ja koko M riittää hyvin. Mut housut on sit asia erikseen.. näiden M housuissa on Suomen xs :D
Illalla kun käveltiin kotiin päin ja jäätiin juttelemaan risteykseen sellaselle sivukujalle jossa meidän tiet Agatton kanssa eros meni ohi sellanen kauhee joukko jotain gyaru-poikia pyörillä ja kaikki vilkuili ihan kympillä kun oltiin koulupuvuissa :D vähän myöhemmin meni kaks samaan porukkaan (ilmeisimmin) kuuluvaa poikaa ja alko taas vaihteeks virnuilemaan ja se toinen totee heti ku ne on mennyt ohi että "GAIJIN!" (=ulkomaalainen) sit aloin vaa nauraa hitosti ja ne tajus et ymmärsin ni neki alko nauraa. XD
Torstaina olin aika pissed off koska sain tietää et Chisato päätti feidaa mut ku sen toinen kaveri sai liput SHINeen keikalle osakassa :---D ja kaikist naurettavinta oli se, että se ei edes kertonut siitä mulle vaan luen facebookista "MUN KAVERI SAI LIPUT SHINEEN KEIKALLE<1234" olin sillee "... kiva kiitti :------)"
Perjantai oli super kivaa ♥ Ku tulin koulust kotii lähdettiin heti okaasanin ja Mizuhon kanssa ostamaan mulle mun kouluhametta. Saatiin vihdoin aikaseks lähtee sinne reissulle. Ensin ajettiin autol 15 minsaa ja sit mentii viel junal 10 minsaa ja sit oltiin lähel Nambaa sellasen ostoskeskuksen vieres. Siel ulkona seinällä luki isoil kirjaimilla Shibuya 109 Ja ku huomasin sen olin sillee ".. ADSAHDGFAGDAKLDA" Käytiin ensin ottaa mitat ja maksettiin hameesta 120 euroa ♥ jonka jälkeen suunnattiin kohti 109:ä ♥ se oli siis.. kauppakeskuksen sisälle rakennettu alue jossa oli niit samoi kauppoi ku Tokion 109:ssä. tost ekast kuvast voitte bongailla kauppoi. C:
tralala♥ ostin sieltä pannan jossa on iso musta rusetti. rakastan tota♥ ↓
auts lähetin noi kaikki kuvat puhelimesta. en haluu nähdä mun puhelinlaskuaaaaa. Kotimatkalla nukuin ja nukuin ja nukuin ja sit jotenki maagisesti avasin silmät just oikeeseen aikaan koulun viereisissä liikennevaloissa nähdäkseni Taemin kakkosen ajamassa pyörällä ohi ja kyytsäten jotain kaveriaan XD sil ei ollu koulupukuu, ja voi vitsi sen vaatteet♥ sellanen mustavalkonen pitkähihanen printtipaita ja mustat pillit. Se jotai naureskeli siin ja sit se käänty kattoo mun suuntaan ja huomas mut ja sit sen jälkee se vilkuili kokoajan taakseen ku se ajo kauemmas ku se tunnisti mut, ja meinas sen takia ajaa tolppaa päin. XDDDD en kestä.
[ASTA JOS JA KUN LUET TÄN NIIN MEHÄN MUUTEN SIT MENNÄÄN JUNALLA NAMBASTA TONNE 109:IIN KOSKA SIIT EI MEE KU JOKU 5 MINSAA]
Niin ja siis joo, ens lauantaina ois suunnitelmis mennä Astan kanssa Nambaan shoppailemaan ♥ it's gonna be so much fun !
Ei mulla muuta tällä kertaa~ Heipsan ! ♥















Noi kuvat sun vanhempien seuraamista sarjoista failaa =(
VastaaPoistaHenryyy <3 joo huomasin kans mut vaihdoin ne ja nyt pitäis näkyy..? Kai XD
VastaaPoistaWAA, WAA, WAA IHANA RUSETTI! RAKASTAN ISOJA RUSETTEJA. JA KORILAKKUMA DOJHBDOR ;__; on rilakkumaki kiva mut korilakkuma on rakkaus. ♥ ja aaa ihanaa et pistit draamoistaki juttuu koska rdognsrpohjs draamannälkä on kova eikä mtn kivoja sarjoja löydy. pitääpi kytätä jos löytyis jostain tota reboundii, näyttää liian hyvältä jäädäkseen katsomatta. : D enkä yhtään ihmettele sun pakkomiellettä, UVERworld on ihana. jaja ihania laukkuja joka paikassa dtkhdporthjdr haluun kans shibuya 109:iin. ;__; niin ja toi teidän enkun opettaja kuulostaa ihan älyttömän siistiltä tyypiltä, nauroin ihan sikana tolle hilton jutulle. :D ei hitsi ihanaa että jaksat päivittää, oon tosin ihan kateudesta vihree mutta nää piristää siitä huolimatta. ♥
VastaaPoistaHahah, toi BOSS on mun poikakaverin lempparisarjoja! :DDDDD Mut sen tais seurata sita paaosin ton Amami Yukin takia. アラフォー美人。 Pitais kai jossain vaiheessa katsoa se kun vain olis aikaa. :)
VastaaPoistaOhgod mul on ollu hirvee lähtökuume täs viime viikkojen aikana (lähen siis kans vuoden vaihtoo Japaniin, mut vasta kahen kuukauden päästä) ja nyt luin tän sun psotauksen ja oon ihan asdjhasfasd en jaksa venaa. On tosi kiva lukea muitten -jo siellä olevien- vaihtareiden blogeja, se nostattaa omia fiiliksiä ihan huikeesti! Oot tosi onnekas kun pääsit Osakaan, se olis mun ykkös toive sijoituksesta mut en vielä sitten tiedä että pääsenkö sinne vai en.... Oot siis ihan kunnallisessa koulussa, eikö? Ollaanko teillä kuinka tarkkoja meikkien ja korujen kanssa? Oon nimittäin miettiny että pitäiskö mun vähän vähentää tätä mun korva läväreitten määrää kun jotkut viahtarit sanoo että ''ei ne haittaa!'' ja jotku on ihan et ''ota pois joo, ne valitaa kuintenkin!'' ja oon ite vähän pihalla et kummin nyt sit pitäis tehä haha mut siis, mites teijän koululla noitten läväreiden ja meikin suhteen?
VastaaPoistaOho jaarittelin ihan sikana haha anyway, pidä hauskaa ja näin pois päin, sun blogi on so far yks mun lemppareista ja jee! :3
Aa taas yksi ihana postaus ;_; Ihana toi panta ja kuolasin noita kuvia tuolta shibya-liikkeestä :D
VastaaPoistaJOO OLIN JUST TULOS SANOO ET MIST LÖYSIT TON PAIKAN haluun mennäääääääääääääääääääääääääääääääää <3____<3
VastaaPoistaHeyy ihan sikakiva tää sun blogi :3 ! Ja ahh tuli muistoi mielee tost biisist, siit on sikakaua ku kuuntelin j-rockii mut edelleen haluisin niiiiiiin kovin japaniin =D oon kade!! ja alan seuraa sun blogia-------->
VastaaPoista