perjantai 16. syyskuuta 2011

ぼぴぼぴ!

Moikka !
Now playing: AKB48 - Flying get
Mitä mulle tapahtuu, kuuntelen akb48:a täällä.. 
ELI JOO! Mun "päivitän aina lauantaisin" - on nyt menny vähän päin kuusta mutta ei ainneta sen häiritä. Niinku sanoin, päivitän kun suinkin ehdin, ja pääsin tänään istumaan tähän koneen eteen ekaa kertaa viime viikon tiistain jälkeen~ 
Huomenna meillä on Bunkasai, eli kulttuurifestivaali. Jokanen luokka järjestää jotain ohjelmaa tai tekee jotain ruokaa. Tä on tyyliin vuoden suurin tapahtuma tai eventti tai miks tätä sit kutsutaankaan, joten viimeset 2 viikkoa on ollut ihan hullua meidän koulussa, ja 80% oppilaista lähtenyt koulusta kotiin vasta kuuden aikaan illalla bunkasain valmistelujen takia ja niin pois päin! Joten ei oo paljon ollut aikaa olla kotona saati sit koneella et xD Kerron tästä lisää sit myöhemmin! C: 
Koulupäivät menee aina sitä samaa rataa, joten kirjottelen tähän vaan jotain kirjottamisen arvosia juttuja koulupäivistä, etten aijo tiivistää jokasta minuuttia tähän~ 
Keskiviikkona meil oli terapiatuokio välitunnilla Monan ja Misakin kanssa, ja juteltiin.. pojista. Ja mun uusista kolmosluokkalaisista kavereista koska ne oli ihan WHOAH ku kerroin et tutustuin vihdoin niihin ku oon valittanut niille viimeset 2 kuukautta miten haluan puhua niil mutten uskalla koska ne pitäis mua ihan tyhmänä, lol. Oltiin myöskin sovittu Tadatsun kanssa, että kun en sitten tiistaina mennytkään sen kans hengaa vaik se venas mua, et hengataan sit keskiviikkona. Ensin valmisteltiin Bunkasaita neljään asti, ja sitten se sendi viestiä et "tuu nyt tänne meidän luokkaa~!" ja mä sit kipitin sinne. Otin tuolin ja istuin siihen Tsubasan ja Tadatsun viereen ja sit Tsubasa totee ensimmäiseks virnuillen et "toi on sun tyttöystäväs eks vaa?" ja me ollaan siin silleen "........." :D no, sit juteltiin puol tuntia, ja riideltiin siitä onko kylmä maitotee hyvää vai ei (olin vastaan ja Tadatsu puolesta) ja se kokeili mun Nomination korua. Sitkun oltiin taas tiistaina tekstailtu 2 asti yöllä ja siin kahentoista jälkeen mun japani alko olee aika mielenkiintosta kun väsytti, niin sit ne alko porukal nauraa mun huonolle japanille viimeyönä ja huusin niil et "turpa kiinni! yritin oikeesti tosi kovin!" niin tadatsu silleen helvetin sarkastisesti "ai? oikeestikko? yrititkö? en kyl huomannu XDDDDD" ...........
Sen piti lähtee viideks töihin joten puol viideltä lähettii käveleen Tadatsun, Yousuken (se suomes ollu vaihtari) ja sit jonkun randomin kans koulusta kotiin. Tadatsun kengät on niin siistit!
Ne kaikki saatto mut kotiovelle asti ja olin siin vähän sillee awkwardddd ... XDD koska en oo töykee niin en aijo laittaa tänne niiden naamakuvaa, mut salakuvasin takaata päin :D oikeelta vasemmalle Tadatsu, random, Yousuke. 
Torstaina koulun jälkeen jäin taas vaihteeks luokkaan valmistelee bunkasaita (tehtiin meidän vaatteita bunkasaihin kun meil on siis "ravintola") tehtiin söpöt rusetit ja sellaset mustat pitkät esiliinat (rakastan♥ saatte kuvan sitku bunkasai on ollu) ja juttelin siin samalla Terun kanssa pitkästä aikaa. Herra päät yhteen siis, lol. en edelleenkää kestä sen silmiä ku ne on sellaset isot ruskeet pallot ja tulee aina mieleen vaan koiranpentu. Se kyseli et tuunko mä mukaan niiden luokkaretkelle ja ku totesin et en, niin se oli ihan "OMG!" ja alko suunnittelee et jokasen luokasta pitäis lahjottaa joku summa rahaa mulle et saan maksettuu sen matkan ja pääsen mukaan. aw ;__; 
Tadatsulta tuli viestii neljält et se lähtee himaa kävellääks yhes. :DDDDD joten käveltiin sit yhdes kotiin ja juteltiin taas kaikesta (se saatto mut taas kotiin asti siis) Se lähtee 4 vuodeks kiinaan opiskelee keväällä .__. olin eka et hittoooo en nää sitä sit ens kesänä ku tuun japaniin mut sit se totes et se voi koittaa tulla lomal samaa aikaa japanii ku mä oon tääl. asdasdgaklfreja. XD No otettiin sit yhteiskuva siinä mun talon edessä koska keskiviikkona kun se koitti ottaa musta kuvaa niin peitin mun kasvot kädellä ja sit se valitti mulle etten saa tehdä niin ja se vaatii saada uuden kuvan. Joten pidettii photoshoot keskellä katua. mitä. XDDD mut en aio laittaa niitä kuvia tänne koska LOL näytän kamalalta ja tiedän et sekään ei arvostais. XD 
Sit ku se puhuu tosi nopeesti ni se on alkanu tosi sarkastisesti aina välil jos mul kestää hetkikin vastata niin oleen sillee "omg puhuinko taas liian nopeesti anteeks et varmaa tajunnu!" .. XD sit ku se sano tolleen taas ni olin et "voi ku söpöö ku oot noin huolissas" sit se oli et "eiku en mä huolissani oo. tä on siks ku oot tyhmä etkä tajuu" ja nauro mulle......... HUOH. XD 
Sit Yousuke tuli siihen hengaa kans, se soitti tadatsulle ja vastasin tadatsun puhelimeen "Moi" ja vastailin Yousukelle suomeks ku se kyseli mis me ollaa ja mitä tehdään :D Lähdin siit sit hetken pääst kotiin ja ne jatko syömää iltaruokaa yhes jonnekki ravintolaa.  
Perjantaina tein sen virheen et hengasin taas vaihteeks edellä mainitun pojan kanssa, mut sillon kun muut oli vielä koulussa. Ja arvatkaa vaan menikö kaikki sekasin. Se lähti kotiin aikasemmin joten menin sen kans pyörätelineille asti ja sanottiin siin sit moikat. heti kun se katos pyöränsä kanssa portista ulos ni ryntää jostai nurkan takaa kaks mun luokkalaista tyttöä mun kimppuun "ONKSTOI SUN POIKAYSTÄVÄ????" ja kaikki siin ulkona olevat ihmiset tujottaa ja kuiskii ja -- MITÄ? nää ei oikeesti tunne käsitettä kaveripoika. :D Sit lagasin vaan koululla viiteen koska en jaksanut kävellä kotiin :D Otettiin meijän luokan tyttöjen kanssa kuvia jee. 
ylhäältä vasemmalta; minä, Misaki, Mari, Natsuki, Yuu
Lauantai 10.9
mentiin extempore (en tie kirjotetaanko se noin..) Nambaan Alainan aka amerikkalaisen vaihtiksen kanssa! Se halus nähä Namban ja kaikilla oli jotain menoa tona päivänä, niin sovittiin sit et no mennäänpäs me sitten sinne~ Ensin kierreltiin vähän kauppoja ja käytiin sit joskus kahdeltatoista ostamassa "leivät" kun molemmille tuli nälkä, ja mentiin rappusille istumaan ja syömään~ Ja päätettiin ruokkia lintua keksisuklaalla. mitäs me 16 vuotiaat. 
leipää japanilaiseen tapaan--
joo en kans tiedä mikä tää on.
sit käytii karaokes ja joskus seittämält mentii sillal hengaa (PERUS) ja tutustuin sellasee poikaa joka käy yliopistoo ja työskentelee aina lauantaisin siin sillal jollekin ravintolalle aka koittaa saada sinne asiakkaita. Eka meil oli kauhee tuijotuskilpailu ja lopulta molemmat vaan hajos ja jatko tuijottamista, kunnes me sit lähdettiin Alainan kans kävelee jonnekki, ja kun tultiin hetken pääst takasin kävelin tyyliin sitä päin, ja sit se oli silleen "o!" ja alko juttelee mulle ja päädyttiin vaihtaa numeroita et mennää hengaa joku sunnuntai jonnekin. se oli oikeesti niin läppä ja sulonen. 
Ja sit tutustuin sellasee koomikkoon joka on ollu telkkariski  monta kertaa ja sil on jotai livei joka viikonloppu. XD Se koitti eka myydä mulle läpällä sen kaverin kelloa sen kädestä ku kävelin ohi ja sit ajauduin juttelee sen kans. mennään universal-huvipuistoo sen kans täs joku pv kun silläkin on se vuoden voimassa oleva passi :-----D en tajuu miks mut mikään ei oo kivempaa japanis ku tutustua nambassa randomeihin ? lol. Sain vihdoin muuten ostettua sellasen luomivärisetin mitä oon jo kauan halunnut mut en oo löytänyt kivoja sävyjä ja hyvän hintasta. C:
kotiin mentii kasin junalla ja asemalla törmäsin, siis oikeesti törmäsin, sellasee 150cm pitkään japsi-salkkumieheen ja se alko heristelee mulle sormea ku tuuliin melkeen kaaduin sen päälle........................... kuoltiiin nauruun heti ku se katos junana sisälle.
Sunnuntai 11.10 - Kansai Collection fashion show
dam di di dam rakastan tätä päivää♥ XD mentiin siis isolla porukalla muotinäytökseen! Ja en alunperin tiennyt mutta paikanpäällä kun sain ohjelman käteen selvis mullekin että sinne oli tullut esiintymään Koreasta After school & T-ARA ♥ Se oli siis Osaka Domella ja ei hitsi se paikka oli hieno ja nätti ja iso ja kaikkea mahdollista :D se alkoi neljältä ja loppui yhdeksältä~  Oltiin ekaks ihan lavan edessä mut siel oli naurettavan tukala ja kuuma niin siirryttiin vähän kauemmas ihan suosiolla et pystyttäis hengittää ja jutteleekin. ja sit kuvia ja pari videoo!

^ kuvasin tän siks koska rakastan tota UEEtä♥ you're beautiful doramassa näytteli! C:
kuvasin (luonnollisesti) afterschoolin livetkin mutta tajusin vasta kotona et koska mun kamera on niin laatu ja seisoin ihan kaiuttimien vieressä niin arvatkaa vaan säriseekö se basso ihan hemmetisti -.- T-aran aikana me taas oltiin siirrytty sinne taakse katsomoon koska oli NIIIN kuuma, ja bailattiin siel keskenään, joten videot on tätä luokkaa...

^ tästä tulee otsikko, ja meidän insideläppä on nykyään bo peep :D se tarkottaa kaikkea mahdollista (huomenta, heippa, jee jne)

Oli tosi jees päivä♥ Siel esiinty sit viel kans Becky, ja oli vieraina kaikkii malleja jne joista en tiennyt puoliakaan. XD Mut mun lempparivieras oli ehdottomasti tää Haruna Ai!
itseasiassa tää kuva oli kans siinä esitteessä. Haruna Ai on siis Japanilainen laulaja, malli, tv-persoona ja vaikka mitä. Ja pointti tässä on se, et tää henkilö on oikeesti mies.
JA SE OLI LIVENÄ NIIN SÖPÖ ETTEI MITÄÄN RAJAA ;_; fanitan tätä ihan kympillä.
Tän viikon maanantaina oli hip hop, ja tiistaina olin Nambassa käymässä Yukan kanssa, ihan muuten vaan hengailemassa koulun jälkeen. Käytiin purikurassa, käveltiin ympyrää, syötiin crepet, ja piti mennä kattoo leffa mut se olis loppunu tosi myöhään niin siirrettiin se sit ensi viikolle~ C: ei tullu otettua kyl mitään kuvia ja purikurat ei suostu toimimaan mun koneella (en tajuu) joten se siit sitte :C
keskiviikkona hengasin Nooran kanssa♥! Sovittiin se ihan randomilla tiistaina et hengaillaan kun sen koulu ja mun koulu on tyyliin kilsan päässä toisistaa, ja nähtiin sit koulun jälkeen mun talon edessä. Oli vähän outoo nähä Noora siin ympäristös mis mä aina liikun. XD käytiin sit Nooran koululla kääntymässä, ja lähdettiin sit Kawachinaganon asemalle koska haluttiin mennä purikuraan, mut tietty purikura ja koko hemmetin kauppakeskus oli kiinni just sinä päivänä! ... joten päädyttiin Mr. Donut's:n ..... Sen jälkeen mentiin takasin Chiyodan asemalle ja istuttiin siinä aseman edessä olevilla penkeillä varmaan melkeen 2 tuntia ja juteltiin♥ ja otettiin kuvia. XD Seittämältä suuntasin kotiin.
Nooran koululta~
ja nooralla oli mulle pieni lahja, mikä nyt on mun seinällä (ja okaasan ja satoki hajos ku näki sen) ja heti tuntuu huone kotoisalta. 
luv u noora. thnx♥
tänään oli koko päivä bunkasain valmisteluja ja esitysten kenraaliharjoituksia. Me siirryttiin katsomaan niitä kenraaleita kavereiden kans sitkun saatiin omat valmistelut kuntoon. C: Ja lagattiin luokassa miettien miten laitetaan hiukset huomenna :D Otin sit pienen videon kans kun kolmoset veti niiden tuhkimo - näytelmän kenraalia. Tosi lyhyt ja random enkä tajuu mitä tekemist täl on tuhkimon kanssa mutta se on siistii kun tääl jätkätki tanssii ja osallistuu ihan kympillä - ja suomessa kaikki on ihan sillee "NOLOA EN TANSSI EN NÄYTTELE EN TEE MITÄÄN TOSISSAAN" 

kotiin kun pääsin niin oon istunu viimeset 5 tuntia meikkien ja hiustarvikkeiden ympäröimänä kuunnellen AKB48:a (MITÄ TÄÄ ON) ja kokeillen erilaisia hius - ja meikkijuttuja huomiseks. C: ja kävin kaupan kautta, ostamassa huomiseks uudet ripset. Ja suunnittelen pyytäväni äitiä lähettämään mulle suomesta suklaan ruskeen hiusvärin koska nää japanilaiset värit - niin hemmetin vahvoja kun ne sit onki - ei tunnu pysyvän mun päässä kahta pesua kauemmin kunnolla ja alkaa sit jo haalistuu. damn.
Huomenna siis bunkasai! herätys viideltä, suihku, ja hiusten kihartamista seuraavat 2 tuntia ja sit seitsämäks koululle Marin kanssa, ja laittaudutaan tunti, ja puol yhdeksältä alkaa bunkasai! lupaan ottaa paljon kuvia ja videoita♥ 
Loppuun viel ohjelmaa tuleville päiville eli~~ Lauantaina bunkasai, sunnuntaina Universal Studios Misakin kanssa, Maanantaina Namba, Tiistaina lagausta ( ma & ti vapaa koulusta) keskiviikko & torstai koulua normaalisti, perjantaina vapaa ja varmaan leffaan kavereiden kanssa. Joo.. kiirettä on :D Ens viikko ihanan rentoa♥ 
Mut palaillaan taas~! ja ette tajuu miten kauan ja vaivalla tein tätäkin postausta, ja miten turhauttavaa on ku nään kauheesti vaivaa ja 150 lukijasta alle 10 kommentoi. se siitä motivaatiosta ja silleen jee. 
BAI BAI♥

19 kommenttia:

  1. Hei siihen pitää vaan tottua, ettei ihmiset kommentoi, mut ne kuitenkin lukee ja reagoi sit itekseen. Kattele vaikka niitä bloggerin tilastoja ja kävijämääriä, uskoisin et ne on sulla paljon korkeemmat kuin mulla ja mäkin saan hyvän olon niistä (kun kommentteja aika harvoin heruu yleensäkään). tai sit ajattele et kirjotat tätä blogia itelles ja kui kiva joskus myöhemmin sit lukee muistoja vaihtarivuodeltas.

    Mut kiva postaus taaaas :--) ♥
    Ei näihin oikeestaan ees löydä paljoo sanottavaa (oon btw ylpee tosta AKBsta AHAHAHA okei arvasit varmaan).

    VastaaPoista
  2. "koska en oo töykee niin en aijo laittaa tänne niiden naamakuvaa, mut salakuvasin takaata päin" salakuvaaminenko ei oo töykeetä? :DDD

    VastaaPoista
  3. aa tää oli tosi kiva postaus !
    mäkin haluun Japaniiiin D::::
    kaikki ihmiset siellä tuntuu hirveen mukavilta ja ärsyttää ku Suomessa just kaikki pojat on tolleen "EN TANSSI" i'm so jealous (again) ~

    VastaaPoista
  4. hei älä huoli vaikka kommentit jää vähiin, kyllä tästä sitten joskus on iloa ku yksityiskohat alkais muuten unohtua. joo mitään kehittävämpää en osaa sanoa paitsi että oi vitsi kuulostaa niin siistiltä, itellä ollu 12 päivää putkeen koulua ja taas huomenna mennään yheksään... on tää kirjottajalukio sitten hilpee, voi oispa meilläki tollasia randomvapaapäiviä!

    VastaaPoista
  5. Ihanan pitkä postaus oli, edes jotain iloa toi tähänkin iltaan xd
    Odotan innolla niitä kuvia bunkasaista! :3

    VastaaPoista
  6. Mitämitämitä luinko mä oikein että toi on mies .___.''

    ps. nää sun postaukset piristää aina mun päivää (:

    VastaaPoista
  7. uwaa vaikkei me kaikki lukijat kommentoida kovinkaan paljoa, se ei tarkota etteikö me tykättäs sun blogista !
    Tätä on ihanaa lukea <3
    Ganbatte !

    VastaaPoista
  8. Tässä ois yks kommentti (:

    VastaaPoista
  9. Aww, miks japanilaiset ihmiset on noin sulosia? Mäkin haluun Japaniin. :D

    VastaaPoista
  10. Ok koitan nyt olla kiva lukija ja kommentoin! Ekaks voisin sanoo et sun blogii on tosi kiva ja mielenkiintost lukee ja käyn aina kattoo onks uutta postausta tullu ku oon koneella! Oon ite kans lähös japaniin ens maaliskuussa AFS:n kautta. :)

    Sun kirjotuksien perusteella näyttää siltä ettei sulla oo ollu ainakaa mitää kauheeta kulttuurishokkia? Onks missää vaihees alkanu erityisemmin ketuttaa? :D
    Ja btw toi kyl iha kuullostaa et sul ja Tadatsul ois jotai............. :DD

    + lopuks random kysymys, paljon tommone nalle munkki maksaa? ^^

    VastaaPoista
  11. Aaa ihanaa uusi postaus ♥
    snif oisitpa kuullu ko kirosin tätä lukiessa after school ja t-ara livenä ;_; UEE on ihana ja Kahi ja ja kaikki. x3 Ja videot ♥
    Toi bunkasai kuulostaa tosi mahtavalta, ois ihanaa jos tääl Suomeski järkättäs tollasia vastaavai.. jotku myyjäiset lol C:
    Odotan innolla kuvia ja tunnelmia sieltä ♥ n_n

    VastaaPoista
  12. on vaikee kommentoida, ku selität niin hiton hyvin ettei jää enää mitää kyseenalaiseks :DD

    VastaaPoista
  13. mäkin haluan japaniin !! ~~
    mut on ihan sairaan kiva lukea näitä sun postauksia ! ja mä arvostan sun panostas ihan 100% ^^ ymmärrän nimittäin miten paljon aikaa tämmösen postauksen tekemiseen vie :) jaaa ihan yli siistiä toi T-ara ja after school juttu ! :D

    VastaaPoista
  14. Ainiin.. mun äiti halus tiedustella sitä et ootteko te varautuneet niihin maanjärsityksiis siis sellasii suuriin?? XDD :DD hehehehe..

    Ja ainii mä kävin mun vanhassa koulussa (olen siis nyt lukiossa) niin sit se vahtimestari kyseli mun kuulumisia.. Ja tuli puheekseni siitä vaihto-oppilas jutusta.. Ja sanoin että mun yks tuttu on nyt vaihossa japanissa.. ja se oli sillee "Ai se tyttö"... Sit olin sillee "se tyttö?, ei ei ei.." xDD "Onko sen nimi Julia.." XDD kuolin tähän siis ei oikeesti miten se voi tosta noin vaa tietää nimen... no sit sanoin et "se ei oo koskaan käyny täällä eikä se asu täällä" ja se oli sillee "aa.." XDD Ja sit se oli väärä sukunimi mikä sulla ei oo.. XD

    Mutta niin se käski mun sanoa sulle terveisii xDD

    VastaaPoista
  15. Moi sori etten oo oikee ollu aktiivinen tässä kommentoinnissa, mut en oikeesti... ikinä oikee keksi mitään sanottavaa :D Mut siis oon kyl lukenut sun merkintöjä, vaikka en kommentoikaan kauheen aktiivisesti !

    Mut kuulostaa tosi kivalta, ois ihanaa jos suomessaki jätkät ei ois just tollasia "en tee mitään koska n o l o a lol" ... Mut joo, pidä hauskaa ja yritä välillä rentoutuakin ettet pala ihan loppuun ♥

    VastaaPoista
  16. Haruna Ai ei ole enää mies. Se on käynyt leikkauksissa joten on nykyään ihan nainen..

    VastaaPoista
  17. Kommentoin vain siksi että saat lisämotivaatiota ;);) IHANA BLOGI!!!! Ei mulla muuta.

    VastaaPoista
  18. Toivottavasti kirjottelet taas pian, näit on kiva lukea! :) kiva blogi!

    VastaaPoista
  19. sofiavanilla: noku kirjotan tätä nimenomaan muille, kirjotan sit erikseen päivistä itelleni lol XD mut joo tiedän et oot ylpee musta hun♥

    Anonyymi: ne ties kyllä et otan niistä kuvan :--D toi "salakuvaus" on termi jota käytän aika usein.

    Anonyymi: thanks♥

    Henna: joo se on mies :D tai no.. jotain miehen ja naisen väliltä.

    Anonyymi: thank youu♥

    Anonyymi: voi kiitti :D

    KikiGabriella: mietin usein samaa... :D tule tänne sitten C:

    Anonyymi: oi hienoo♥ pidä kivaa! Ja joo ei oo tullu mitään kulttuurishokkia, itekki sitä oon täs ootellu.. huonoi päiviä on tietty ollu _paljon_ mut ei mtn kulttuurishokkia. kai :D

    noku en mä tiiä kai meil jotain oli mut.. XD japanilaisista pojista ei ota oikeesti selvää :D

    ja öö nallemunkki makso noin yhden euron ! C:




    Minnä.: XD joo oikeesti kun on oltava niin "kova jätkä" :---) thanks ! ♥

    Roccari: aw thanks♥ poor u xD mut kirjottajalukio kuulostaa just siistiltä ja eiköhän se oo sen arvosta ♥ (aiankin sun tekstistä päätellen köh-mitä-köh)

    Pear: kiitti ! C: joo itekki pieni shokki pääl ku sain tietää tost vast paikan pääl :D niimpä! suomes ei oo mitään kivoi tapahtumii koulus..

    veera: aw kiitos ;__;♥

    RYOKI: LOL EIKÄ XD mut kiitos vaan.. :D ja ei kai niihin maanjäristyksiin oikee mitenkää voi varautuu ni.. nyttei oo ollu pitkään aikaan kyl mitää suurempii maanjäristyksii C:

    Daiki: kiitos mieheni♥ kauhea ikävä jo :C

    Anonyymi: no mun perheen ja kavereiden mukaan se ei ole käynyt leikkauksissa että se on kyllä mies C: tai siis varmasti on leikkauksissa käynyt, mutta ei sellaisissa leikkauksissa että se ei olis enää loppuenlopuks mies.

    Anonyymi: haha kiitos ! :D♥

    Anonyymi: sankyuu♥

    VastaaPoista