Hello !!
Now playing: DBSK - why did i fall in love with you?
moimoimoimoi! miten menee? ü Päätin tulla päivittelemään koska ensiviikonloppuna en ehdi, ja sitten se menee taas niin kauas se seuraava päivitys ja näin~ Täs viikon aikana ei oo kauheesti mitään tapahtunut mut Sunnuntaina oli se Satokin baletti-esitys, maanantaina oltiin Astan kanssa BeautyxBattlessa (tajusin muute et oon tähän asti kirjottanu ton nimen AINA väärin lol!) ja lauantaina olin Namban lähellä juttelemassa mun area representiven kanssa~ Sunnuntaina oltiin Kyoton elokuva-teemapuistossa, ja nyt meillä on koeviikko joten tulin jo kello 10 aamulla kotiin kun olin koululla tekemässä vaan enkun kokeen~ Huomenna on vapaa, ylihuomenna enkun koe, ja yliylihuomenna japanin koe. c:
Baletti olikin ihan jees, tä on niin outoo ja huvittavaa et mä _vihasin_ balettia ennen, ja nyt osaan a) puolet niist biiseist jota yleisimmin käytetään ni ulkoa, ja c) tiedän puolien balettihyppyjen ja liikeiden nimet........... hu0h XD Siel esitykses ei tietenkään saanu ottaa kuvii niin kuvasin sit Osakaa auton ikkunasta kun ajettiin sinne hallille! Lähdettiin siis jo aamulla 8 aikaa liikkeelle ja oltiin koko päivä siel hallilla hengaamas kun okaasan kuulu Staffiin.
lol mulla OLI puolet enemmän kuvii mut onnistuin vahingos poistaa ne ku koitin kopioida kamerast koneel :----D
Maanantaina mentiin siis Astan kanssa Jennin BeautyxBattleen. Menin vähän aikasemmin kun piti ostaa hiphop-esitykseen mustat pillifarkut niin sit hengasin hikakkebashilla - eli tässä kuuluisalla sillalla keskellä nambaa - hetkisen kun venasin Astan junaa, ja otin teille videon!
Napsittiin sit turhia kuvia siin kahvilassa ja asta vähän liiankin turhia kuvia (yritti olla taiteellinen LMAO. love u still girl)
huomatkaa mun sniikki tsuumaus tohon valkofarkkuseen hostiin :D mitä hittoo se teki tuol kaheltatoista päivällä.
Nähtiin eka Nambassa ja juoruttiin keskellä katua (ja naurettiin ittemme ihan kuoliaiks siin ku muut ihmiset vähän tuijotti) ja sit käytiin first kitchenissä juomassa tapiocat ! Oli tosi kiva vaan päästä juttelee ja laukoo tyhmää läppää koska sellasta mulla on just tullu tääl japanissa mieletön ikävä. Näiden käsitys huumorista on välil niin eri luokkaa ja en kuitenkaa puhu täydellist japanii ni useesti jää kaikki vitsit ymmärtämättä ja ei itekään voi olla ihan täysin oma itsensä. Tai siis kun normaalisti multa tulee 247 niin äärettömän tyhmää ja turhaa juttua ja oon muutenki suomessa se mun porukan piiloblondi ja näin, niin sit tään oon huomannu et musta on tullu jotenki normaalia hiljasempi ku ei osaa kieltä ni ei voi olla .. ihan.. oma ittensä.. jos kukaan tajuaa mun pointtia? ;_; Napsittiin sit turhia kuvia siin kahvilassa ja asta vähän liiankin turhia kuvia (yritti olla taiteellinen LMAO. love u still girl)
toi lounaskahvila on tosi kivalla paikalla. Toi iiiso vaalee rakennus vasemmalla on siis Namba station.
Sit lähdettiin vähän ennen kolmea metrolla kohti cosmo squarea ja sieltä sitte ei osattukkaa pidemmäle (lol) niin jenni tuli meit vastaan lawsonin conbinille ja sit käveltiin siitä yhdessä Zepp Osakalle. C: Se oli siis tapahtuma mis oli erilaisia kilpailuja eri koulujen kesken. esim aikaa 15 minuuttia ja jokanen ryhmä stailaa yhden tyypin jonkun teeman mukaan ja sit oli just et 20 minuutis leikkaus / kampaus / jtn ! oli ihan superkiva ja mielenkiintonen plus meil vähän astan kans se huomio katos sieltä lavalta sinne katsomon suuntaan ku siin ympärillä istu kivasti jotai hius-alan jätkiä :-----D meijä vieres istu yamapi ! lmao. sit se nukahti kesken sen esityksen ja sen tyttöystävä siin vieres sillee "......" Kotiin mentiin joskus ysin maissa kun molemmill oli koulua seuraavana päivänä~
salakuvattiin itseämme ja sillee :--D
Tiistaina mulla oli jotenki huono päivä. :c emt otti päähän kaikki ja harmitti ku mun normi kaveriporukka tääl ignooras mua kympillä ja asdsfdsak. Ja misaki feidas mut ja meni universaliin toisen kaverinsa kanssa :D Ku toisinaan en oo niille julia, vaan "se vaihto-oppilas" ja se jos mikä ottaa hitosti päähän kun oot vaihto-oppilaana.
Ja muutenkin on alkanu jotenki ihan hirveesti ärsyttämään täällä nää gyarut :D ah kun ne ei vaan osaa puhua normaalilla äänen voimakkuudella vaan niiden on huudettava ja naurettava huutaen (??) kokoajan ja oltava niin esillä ja :D ruokalassakin aina mieletön riehuminen. On ne ihan kivaakin seuraa tietty, mut pidemmän päälle alkaa ärsyttää koska oon niiden kaa henkisesti niin eri tasolla. XD ei sillä et oisin tylsä tai vakava tms mut musta se et vetää jotain showta kokoajan on tosi rasittavaa...
Mut oon alkanu muutenkin hengaamaan nyt viimeviikosta lähtien enemmän Miekon ja Hitomin kanssa, ja tosi ihanan porukkaan kuuluva fiilis niiden kanssa aina, kun ne selittää mulle aina kaikki jutut mitä en tajuu ja ottaa ihan kympillä mukaan vitseihin ja salaisuuksiin JA me kaikki stalkataan aina kolmosluokkalaisia joten hehehe :D mitä.
Noniin end of rant.
(btw Meil oli keskiviikkona sit Taisou festivalin kenraaliharjotukset hallilla. Esitys on nyt tulevana sunnuntaina. Tanssitaan siellä yks tanssi kaaaiikki yhdessä (Steps - tanssistudion tyypit siis. Ei siin varmaan kyl ihan jokanen oo mut u get the point)
Tiistai-illan pelasti tosin paketti suomesta ja paketti cdJapanilta :D (kyllä, keskiviikko tulee ennen tiistaita :------))
sain taas taeminin kortin ;__; säilytän niit mun kalenterin muovitaskussa et kun katon 100 kertaa päivässä lukujärjestystä tosta viereseltä sivulta niin ne on siinä :DDDD mikä fani missä.
Viikko meni muuten sit älynopeesti ja mitään mainitsemisen arvosta ei oikeesi tapahtunut :D oli koeviikkoa edeltävä viikko joten kaikki vaan opiskeli hulluna ja tunneilla oli hiljasta.. mä sit opiskelin kanjeja vaik mitään ei tuntunu kuitenkaan jäävän päähän :D
Perjantainakin vaan lagailin kotona. Tosin saatoin ensin Alainan kawachinaganon asemalle kun se ei osaa sinne itse :D ja sit tulin junalla kotiin sateessa. Sateesta puheenollen, perjantaina kun venasin Aleinaa siin kolmosluokkalaisen käytävän vieressä niin Yasu, aka sateenvarjoa mulle lainannut poika oli lähdössä kotiin ja käveli mun ohi siitä ja pysähty, käänty ympäri, ja tuli sit siihen silleen "Moi mitä teet" olin et "en mitään, odotan enkä haluu viel mennä kotiin" sit on hetken hiljasuus ja molemmat kattoo ikkunast ulos ja sit toisiaan. sit se on et
"... onksulla sateenvarjo?" ............. XDDDD olin et "on tällä kertaa.." ni sit Yasu oli et "Niiku aattelin et jos toi odottaminen oli vaan tekosyy..." XDDDD se on niin sulonen ettei mitään rajaa. Kiusasin kans Yousukea käytävällä suostumalla puhumaan sille vaan suomea koska se meinaa unohtaa sen jo :D Sit ku niille selvis sen kavereiden kans et tanssin hiphoppia ne oli et "NONI näytäs meille jotain tässä nyt heti" :------D en ehkä.
lauantaina tapasin sit mun area representiven! juteltiin mun elämästä ja kavereista ja koulusta. Se oli soittanu mun koululle ja tää vaihtisvastaava oli koittanu kannella sille et "no se julia meni ja leikkas hameensa!" (se on tyhmä ope kaikki vaihtikset vihaa sitä) ni mun AR oli ollu et ".....AHAHAHAHAHAHAHA kiva homma!" XD paras♥
Sit aiheet käänty mun tulevaisuuteen ja sanoin et haluun Osakaan yliopistoon, niin juteltiin sit tunti siitä ja AR oli sitä mieltä et ihan hyvin mä pääsisin tähän Osakan yliopistoon opiskelee kielii (japani korea enkku) ja kerroin sille kans mun tyhmästä unelmasta et haluisin tulkiks tms musamaailmaan mut ei kukaan mua palkkaa ku oon ulkkis ja se oli ihan et "höpöhöpö! jos sä kielii osaat ni ei ne sun silmien muotoo kato!" nauroin. mikään ei ehkä saanu ilosemmaks ku jutteleminen sen kanssa. Se lupas soittaa sinne yliopistoon ja käyn siel sit juttelemas rehtoril täs ennen lähtöö ;__; et jos kaikki hyvin menee niin se ois hello japan lukion jälkeen♥
tai no tuun tänne jokatapauksessa lukion jälkeen koska suomeen en oo jäämässä mut ois siistii päästä osakan yliopistoon opiskelee kielii C: ku mulla ois se pääsytesti erilainen ku oon ulkkari. koska osakan yliopisto on kolmanneks parhain koko japanis ni en pärjäis niiden testissä at all lol :-------D vuosimaksu ois kivat 6000 euroo per vuosi, mikä on japanissa "tosi halpa!" - otoosania lainaten.
Sitten käytiin syömässä sushia ja kun tultiin takasin se esitteli mut yhdelle sen internetkahvilan työskentelijäpojalle. Käy yliopistoo ja työskentelee osa-aikasesti siellä plus sit viel mallina jossain lehdes... JA ei ollu kyllä valittamista sen ulkonäössä. :D sit ku AR saatto mua juna-asemal se oli vaa et "eikö ollukki hyvän näkönen!" "..joo.." "eiks ollu hyvä et esittelin teidät!" "..joo.." "sitku tuut japaniin lukion jälkee ni voitte tutustuu paremmin eks nii!" "..joo.." XD awkward. Mun AR tosiaan on 60vee mies. mut tosi ihana ihminen ja hauska :D vähän muistuttaa mun koulun japanin opea, sitä fukui-senseitä~
Sunnuntaina lähdettiin heti aamusta Kioton elokuva-teemapuistoon. Se on siis iso alue joka on rakennettu muistuttamaan edo-kauden Japanilaista kylää, ja se toimii myöskin joka vuos lavasteina yli 200 elokuvalle ja draamalla. Kun me oltiin siellä niin siellä oli sillonkin elokuvan kuvaukset käynnissä. Ja lisäks vielä tona päivänä siel oli joku cosplay tapahtuma niin siel oli tosi paljon cossaajia. En oo koskaa välittäny just mangasta animesta ja/tai cossaamisesta niin toi oli eka kerta ku näin livenä jonkun cossaavan jotakuta :DDD Siel oli erilaisii esityksii ja taloja mis oli sisäl kaikkee kivaa (en osaa selittää tätä suomeks?) esim kauhutalo ja labyrintti-ninja-talo mis piti selvitä ulos tyhjistä huoneista löytämällä erilaisii salakäytävii ja valeovia :D
Meidän perheen lemppari oli ihan salee Ninja-show, käytiin kattoo se kaks kertaa. se oli näytelmä siis, ja siin oli sellanen vanhahko mies joka oli eka kauheen dramaattinen ja pelottava ja puolesvälis se tuli sinne katsomoon sillee et kaikki oli omfg mut sit valot meni pääl ja se näytti peace-merkkii ja alko juttelee yleisön kaa tosi heleällä äänellä ja kaikki oikeesti kuoli nauruun :D se oli niin läppä et seuraaval kerral mentii istuu iha eteen ja kuvasin koko sen keski-kohdan ! ja laitoin tekstitykset joihinki kohtii et tajuutte paremmin haha :D
tos yhes kohtaa ku kaikki on sinistä niin se nainen huutaa et "missä oot?" ja sit se oliki siin mun takana ja huus et "täällä!" ja ei hemmetti pelästyin XDDDDD laiton ne tekstitykset tohon videoonki mut ne katos..?
^ tein hienon saviruukun lol saatiin valita väri ja se tulee kotii 2kk päästä.
kuvas leffaa ^
^ TAPASIN MUN IDOLIN ;___; rakastan tota leffaa.
siel oli tollasii valtavii feikkikivii jotka paino jtn 2kiloo ja kaikki lapset kanto niit siel ympäriinsä iha polleena :D
käytii 3D leffas ja jonotettaes leikittii satokin kaa niil laseil. XD
ei mitään hajuu mistä nää tyypit on mut toi oikeen puolinmainen... ihana.. ;__;
kyllä, annoin itseni olla ernu yhden päivän ajan ja halusin noiden kaa yhteiskuvii :DDD hei! kaikkee pitää kokeilla?
maanantaina meil sit oli harkat ja nää tanssi kans lopuks tanssei joita ne on harjotellu pitkin vuotta (ku en viel ollu tuol) kun ne esitetään kans ens kuussa siel isos tapahtumas! ja otin videoo! C:
mustavalkoraidalliset housut - tyyppi on meidän tanssiope ja toi edes istuva on toinen tanssiope. täs ei siis oo kaikki meidän ryhmäläiset. puolet istu tos mun vieres. XD
En ehdi päivittelemään ens viikonloppuna kun meen lauantaina universaliin Miekon ja Hitomin kanssa ja sunnuntaina tanssiesitys joten palaillaan sit ens viikon puolella! Täl viikol luvassa vaan kokeita ja kotona lagausta ja japanin opiskelua C: btw kiva ku osakaan venataan maanjäristystä :D piti tulla maanantai mut ei tullu ni nyt ois tulos sit 28pv. anyways,
BAIBAI♥ ♥




Luin joskus aiemmin tosta Kioton elokuva-puistosta, silloin jo vaikutti siistiltä, mutta pahus sentään nyt se tuntuu kohteelta johon olisi "pakko päästä".. :D Yhyy, ehkä joku kaunis päivä vielä..
VastaaPoistaOikeenpuolimmainen on Hatake Kakashi Narutosta ;)
VastaaPoista'' vaan "se vaihto-oppilas" ja se jos mikä ottaa hitosti päähän kun oot vaihto-oppilaana. ''
VastaaPoistaToi on niin totta....
YAMAPI istu vieres?!
VastaaPoistaootko tosissas vai oliks toi joku läppä :DD
Ihana toi ninjavideo, ihastuin sen miehen ääneen XD
VastaaPoistaGlorry: jep! se on ihana paikka, suosittelen ! :D
VastaaPoistanoora: kiitos.. XD
viivi: äläpä! alkaa niin ärsyttää :D
Anonyymi: ihan siis läppä :D se jätkä näytti yamapilta.
Pear: mäki XDDD ♥
aa.. huh :D
VastaaPoista(sori oon tyhmä)