lauantai 19. marraskuuta 2011

Winter is here ! ... +20°C

Hisashiburi! Long time no see! 
Now playing: SHINee - better (original ringtone remix)
Moikka! Oon ollu tosi kiireinen jälleen, anteeks! Mulla on ollut joka viikonloppu hip hopin esityksiä, ja sit ku ei oo niin oon halunnut käyttää ajan hengaamiseen frendien kans yms, enkä koneella istumiseen kun alkaa viikonloput loppua kesken ja niiiin paljon viel ohjelmaa ja tekemistä :C 
Tää aika on mennyt tooosi nopeesti täällä.. Mut periaatteessa, mulla on mennyt ihan ohi se "EN HALUA KOTIIN PERKELE" - fiilis, ja nyt on enemmänkin sellanen olo et ihan jees päästä kotiin ja nähdä kaikki kaverit, oma koulu, perhe, hengata taas helsingissä viikonloput (olen kamppilapsi lol) ja pitää yökyläbileitä ja kävellä ympäri helsinkiä keskiyöllä (..daiki yata vimmi♥) jne! Tottakai tulee Japania ja näitä ihmisiä ja paikkoja ihan kauhee ikävä, mut sit kuitenkin tietää et oon saanu täällä tosi hyviä ystäviä, jotka tulee myöskin pysymään niinä hyvinä ystävinä, asun mä sitten toisella puolella maailmaa tai en. Ja onneks on aina sähköposti. Ja ei sillä et suomessa kuitenkaan kauheen pitkään enää tuun olemaan, kun lukion jälkeen tuun takaisin♥ Luin eilen Annikan blogia ja löysin ehkä maailman parhaimmat kaksi lausetta sieltä, joten kopioin ne nyt tähän. 
"Japani ei oo enää se, mikä se oli sillon, ku astuttiin lentokoneeseen Helsinki-Vantaalla, 27. huhtikuuta, klo 17.30." (annika)
"
Se on ehkä sama maa, mut ei TODELLAKAAN enää sama meille, sil on nykyään ihan eri merkitys..." (Jussi)
Jep. Tää ei enää oo se "OMG UPEE HIENO JAPANI" vaan tää on.. toinen koti. 
  
okei nyt riittää filosofiointi ja siirryn suoraan asiaan~ Mistä ihmeestä alottaisin.. 
Eli jäin ilmeisesti siihen maanantaihin open campusin jälkeen. Mulla ei kauheesti oo mitään kerrottavaa tai kuvia noista kahen viikon takasista jutuista tosin, et kerron vaa nopeesti mitä on suurinpiirtein tapahtunut. 
Tiistaina 1.11 palattiin normaaliin koulurytmiin paitsi et torstaina oli vapaata joten tiistain lukujärjestys poikkes normaalista. (nää rakastaa täällä japanissa muutella lukujärjestyksiä silleen yhden päivän ajaks et kaikki on varmasti mahdollisimman sekaisin♥) Me piirreltiin hitomin ja Miekon kanssa enkun tunnilla yhdelle paperille kaikkea epämäärästä. 
tiedän et laatu on huono, koska jouduin sendii sen kuvan tosi pienenä tiedostona mun kännykästä koneelle ja sit koitin väkisin suurentaa sitä viel ni. :c mut joo. Ollaan team MiYuHi! ...LOL XD ♥ Mantsan ope päätti myös taas leikkiä hyvää opettajaa ja otti mut väkisin mukaan mantsan tunnilla kaikkiin juttuihin.. se kysyy multa joka viikko et onko suomessa jäävuoria? Voiko olla niin huono muisti? XD sit se valitti mulle et "Julia-san, laitatko sen peilin pois, tunnilla ei laiteta hiuksia" .... NO SORI XDD koitin vaa korjata pinniä :C oon mallivaihto-oppilas! 
"JULIA, KORJAA HAME!" "JULIA, TUNNILLA EI MEIKATA!" "JULIA, PEILI POIS!" "JULIA, VÄRJÄSIKS TAAS HIUKSET?" XDDDDD ♥ silti kaikki opet rakastaa mua täällä ja on aina ihan et "voi kun julia on hieno vaihto-oppilas!" ..... :D Kävelin myöskin tona päivänä aamulla kouluun Tsubasan tyttöystävän, Suzyn kanssa. Se on niin sulonen ! Jos ei vieläkään oo selvää ketä se on niin palatkaas lukeen aikasempia merkintöjä :D 
Keskiviikkona 2.11 kävelin aamul kouluun Yosuken kanssa :D ja opiskelin Japania tyyliin koko koulupäivän. Pakko. Opiskella. ;__; kohta on koe ja mulle selvis et tohon taso kolmoseen minkä teen pitäis osata n. 700 kanjia......... TERRRVE :---) osaan ehkä tuuril 300-400. Kävin kans Nooran kans hengaa kawachinaganon asemal koulun jälkeen kun oli tylsää :D en ees muista enää mitä tehtiin sinä päivänä.. :D 
Torstai 3.11 Oli vapaapäivä! En tiedä miks. Näillä Japanilaisilla on tosi paljon "kansallisia vapaapäiviä"... mut se meni sitten taas Japania opiskellessa ja sit käytiin kaupoissa Okaasanin ja Satokin kanssa kattelemassa mulle riisikeitintä (jonka ostankin vasta suomesta netistä) ja sitten uutta kameraa! VIHDOIN. En vielä ostanut kyl mitäään muttta. Saan rahat isältä loppukuusta ja sitten meen ja ostan niin hyvän kameran ettei MITÄÄN RAJAA. :D 
Perjantai 4.11 kävin heti aamusta Miekon kanssa call-roomissa puhumassa Izumi-senseille tästä mun perjantaisesta enkun tunnista josta en tykkää yhtään, ja sain vaihdettua sen.... joten nykyään opiskelen perjantaisin kiinaa ! :D Ja on muuten yllättävän kivaa ja se kieli on NAURETTAVAN HELPPO :D Ja ei pahalla mut joskus oikeesti mietin miten japanilaiset voi olla niin huonoja oppimaan kieliä. Olin tosiaan opiskellu kiinaa puol tuntii elämäni aikana ja autoin siel tunnil mun kavereit jotka oli opiskellu sitä vuoden, kuiskimalla niit vastauksia niille...? XD c'moon.  Sitten ennen mun Japanin tuntia Yasu aka sateenvarjotyyppi pyys mut niiden luokkaan hengaamaan (opiskelee perjantaisin ranskaa mun japanin luokan viereisessä luokassa) Ja kyseli multa kaikkee turhaa ja juteltiin. Sit kun Yosuke tuli sinne se halus välttämät kuulla ku Yosuke puhuu suomee ku kaikki haluu testata sen suomenkielen taitoi :D Joten puhuttiin siinä sit suomeks jotain Yosuken kanssa. Japanin tunnin jälkeen jäin niiden kaa taas käytävälle juttelee, ja eka asia mitä Yasu huutaa ku tuun siihen on et "MOI! MINÄ OLEN YASU. HAUSKA TUTUSTUA!" Ja mä vähän jäädyin siinä koska se tuli niin täydellisellä suomenkielellä sieltä et huhhuh XDDD Sovittiin kans et hengataan joku päivä kaikki yhdessä ennenku lähden Suomeen, mut saa nähdä toteutuuko se sit kun on niin paljon kaikkee tekemist viel et. Niin ja myöhästyin seuraavalta biologian tunnilta noiden kans juttelun takia.. 
Lauantai & Sunnuntai 5.11 & 6.11 Kului suurimmaks osaks hip hopin parissa. Lauantaina oli heti aamusta harjotukset, ja sitten sunnuntaina vaan nukuin univelkoja pois. XD Lauantaina oli siis vuoden loppuesityksen kenraaliharkat, et vedettiin se ohjelma ihan niinku se sit tullaan vetämään sitten esityksessäkin, ja sillonkun ei ollut oma esitysvuoro hengattiin peilihuonees ja otettiin kuvii ja harjoteltiin C: 

alimmassa kuvassa Shizuka, ja kahdes ylemmässä puolet meidän ryhmästä (muut oli tanssimas tol aikaa)
meidän esityksen ohjelma! Kesto n. 2 tuntia. 
Maanantai 7.11 Lagasin koulussa viiteen Alainan kanssa ja otin kuvia koulusta kun oli nättiä ulkona ! mut aattelin laittaa ne vast toiseen postaukseen kun teen jossain vaiheessa yhden ison kuvapostauksen pelkästään koulusta! C: Mut siel sit kun hengailtiin niin nähtiin jalkapalloklubilaiset leikkimäs hippaa pitkin koulun pihaa.... Ja koitin sit ottaa niistä videoo mutttta tietysti kun alotin videoimaan ne kaikki katos jonnekin. kyl siel pari poikaa näkyy juoksevan mut XD ja oikeesti, lupaan, ennenku tulin japaniin mun enkku oli oikeesti HYVÄÄ, mut täällä mun ääntämisestäkin on tullu samanlaista ku japanilaisilla. ei näiiiin XD ja sit illalla taas hiphoppiin mis vaan hiottiin koreografioita kun tanssit on jo muuten valmiit.  
"KÄmera" ..... englanti, minne oot kadonnut :C 
Hiphopissa opetin kaikille SNSD - GEE:n tanssia kun osa porukasta tanssii sen finaalissa. :D joten tulin kotiin vasta kymmeneltä illalla. En tajua miten Satoki oikeesti jaksaa, kun se tulee joka päivä kahdeltatoista himaan baletistaan, ja mulla menee koko unirytmi sekasin jo siitä kun maanantaisin tuun kymmeneltä, nyt kun meidän harkat on siiretty tunnin myöhäsemmäks (19:30 - 21:15)
Tiistaina 8.11 juttelin puolet koulun tunneista Terun kanssa kun se on ihan pihalla siitä mitä opiskellaan ni sen sijasta et se ois koittanu saada muita kiinni se päätti et juttelee mun kanssa :D joten käytiin syvälliset keskustelut maitoteestä jota edelleenki vihaan ja se oli ihan kauhuissaan et "miksi ihmeessä?!" ja valitin sille kun en opi millään kanjeja. Yhes vaihees se oli ihan onnellisena et "en oo pitkään aikaan nukkunu tunneilla! oon hyvä oppilas!" (meil on diili et jos se nukahtaa saan kutittaa sitä et se herää) sit 5 minuutin pääst se nukahti ja nukku loppupäivän. Olin silleen "...." Japanin tunnilla meil ei ollu opee joten kuvasin videon heh :D 
Jäätiin koulun jälkee tekee koululle Ayakan synttärilahjaa. Kirjotettiin "yamamoto happy birthday" silleen et mentiin lattialle makaamaan niiden kirjainten muotoon ja sit otettii kuvii niist XD loppuenlopuks ne kuvat sit teetettiin ja leikattiin ne kirjaimet niist kuvista ja laitettiin järjestykseen sellaselle isolle taululle mis sit oli kaikkii purikuria ja muistoja kans liimattuna. Mut meil oli kyl super hauskaa tehdessä sitä lahjaa. XD



Keskiviikkona 9.11 En tehnyt _mitään_, mut illalla koin jotain aika pelottavaa mitä en uskonut ihan tapahtuvan täs mun oman talon edessä. Olin yksin kotona ja oli tylsää, joten päätin lähteä kävelylle koulun lähellä olevaan conbiniin. Ulkona oli kaikenlisäks tosi ihana ilmakin joten kun tulin takaisin (conbinissa oli koko hemmetin jalkapalloklubi, jonka kanssa mulla on selvästi joku kolmannen asteen yhteys. Ei olla koskaa puhuttu tai mtn mut ne on silti jotenki suuri osa mun elämää täällä XD ne ain vilkuttelee mulle ja kattoo mua ku oisin joltain toiselta planeetalta) jäin chillaa tähän meidän talon eteen ja kuunteleen musiikkia. Sit yhtäkkiä jostain kävelee aika nuori mies, ja näin heti et se tuijotti mua jo sieltä kaukaa. Se käveli varmaan kolme kertaa mun ohi eri suuntiin, kerran meidän talon sisäpihallekin  ja olin vähän silleen et mitäs hittoa :D Sit se tuli puhumaan mulle .... 
"moi. tota.. ootaksä jotakuta?" "..en" "haluisiks lähtee hengaa?" "...en" "no.. onksulla töitä?" "...ei" "no haluisiksä? ois tosi hyvä palkka!" (se sano tohon kohtaan jonkun ihan mahdottoman hyvän palkan summan mut unohdin sen jo) "eiku oon vaihtari ni en voi tehä töitä" "ei se haittaa, maksan sulle pimeenä, silleen käteisellä" "...........joo tota, ei kiitos" "ootko varma?" "oon.." Sit se lähti menee. No, soitin sit pari panikointipuheluu Jussille ja siin sit enemmänki vaan nauratti, mut kun menin kotiin ja illalla kerroin vanhemmille ne järkytty ihan kympillä ja oli et sillä jätkällä ei salee ollu puhtaat jauhot pussissa ja et japanissa tollaset ihmiset jotka "tarjoo hyvää työtä" nuorille tytöille (täällähän on siis tosi suosittuu osa-aikaistyöskentely, tyyliin kaikilla on joku työpaikka) on yleensä mukana jossain lapsikaupassa et tyyliin.. koitetaan saada joku tyyppi kattoo jotain työpaikkaa mut ei ookkaan kyse työskentelystä vaan sit ne myy sut jollekin ja ... hyi .____. olin vähän shokissa siinä sit loppuillan silleen ku miettii mitä OIS voinu tapahtua.  NO, elossa oon edelleen XD 
Illalla kokattiin Satokin kanssa omuraisua ja meil oli ekaa kertaa tosi kivaa eikä tapeltu jostain :D Puhuttiin tahallaan super kohteliasta Japania ja lisäiltiin liitteitä toistemme nimien perään (olin julia-san ja se oli satoki-chan. jossain vaihees satoki heitti et "julia-kun" mitä käytetään siis vaan pojista ja sit hajottiin ihan kympillä XD) Meidän yks keskustelu meni näin: 
"Julia-san, ne porkkanat on laitettava kaikki pannulle samaan aikaan että se maku tulee hyväksi"
"ai. onko näin satoki-chan"
"kyllä, julia-kun." :DDD sit  myöhemmin kun olin siirtämäs riisii pannulle niin siit tippu tyyliin kolme riisii pöydälle niin Satoki goes: "Julia! sun on kohdeltava sitä riisiä ystävällisemmin tai se karkaa pois" ja olin sit et "aivan.. no, tästä lähtien koitan kehittää.. ystävällisemmän suhteen riisin kanssa" Sit kun satoki onnistu kans tiputtaa pannulta riisiä niin huomautin sille et "noni! nyt se riisi karkas sulta myös!" niin Satoki heitti et "ei kun, pannulla on tosi kuuma ja se riiteli sen riisikavereiden kanssa niin se karkas pois" ..... Sit mietittiin onko ketsuppi, suola, sokeri, ja riisi mitä sukupuolta... ja päädyttiin siihen että porkkana on mies mutta sydämessään tuntee olevansa nainen.. HEI FOR REAL MITEN HYVÄÄ HUONOO LÄPPÄÄ XD
Perjantaina 11.11 (Hyppään torstain yli koska ei tapahtunut yhtään mitään) lähdettiin taas päiväkotiin opettaa niil pienille 4-vuotiail lapsil enkkuu ja leikkii niiden kaa leikkei ja pelei ja kaikkee. ne oli niin sulosia ja osa niist jopa muisti mut ;__; Niilläkin oli meille jokin esitys, josta otin sitten videon♥ Sitä ennen kuitenkin käytiin yhdellä random koululla jossa fukui-sensei opettaa kiinaa, niin kiertelemässä. Siel oli tosi nätti sisäpiha niin innostuttiin sit kuvailemaan ! Tätä kaikkee ennen kuitenkin oltiin opehuoneessaa pitämäs photoshoottii mailman parhaimpien opettajien kanssa♥ 
Oli walter-sensein vika päivä kun se lähti takas amerikkaan ;__; niin otettiin sit kuvia. Walter on toi ketä näyttää kieltä vikassa kuvassa. XD 
Kuvaspämmiä sielt lukiosta & päiväkodista: 
KOULU ^
jees. Sit sen jälkeen suunnattiin vähän ostoksille Alainan kanssa läheiseen kauppakeskukseen ja innostuin tuhlailee hyaku-en shopissa tuliaisiin ja sitten löysin kans kivan villatakin missä on karvahuppu-jutska (kuvaa myöhemmin) ja tälleen~  Ostin myös kolme kirjaa 30 eurolla :
eli korean oppikirjoja japaniks :D Joilla alotan sit opiskelemaan koreaa suomessa ! toi sininen kirja sisältää infiniten nimmarit ja julisteen ja lol en ees tienny ku en kuuntele infinitee kauheesti mut XD  Palattiin viel kuuden mais koululle käymään ja sit lähdettiin kotia kohti ja sovittiin et mennään seuraavana päivänä nambaan yhdessä palloilee! Soitin oikeesti kaikki japanilaiset JA suomalaiset kaverit läpi sinä iltana ja KAIKILLA oli jotain menoa sinä iltana ni sit silleen yhdentoista aikaan illalla soitin alainalle et jaksaisko se mua viel huomenna ja se oli et JUU! XD joten lähdettiin nambaan. Oli pakko päästä shoppailemaan ja en oo ollu nambassa ikuisuuksiin (kolmeen - neljään viikkoon omfg)
Lauantai 12.11 sujui ihan normimerkeissä, mentiin vaan kaupasta kauppaan ja tuhlattiin ! Näin kans Namban sillalla aka hikkakebashilla mun perus frendejä jotka työskentelee siinä aina. En itseasias tiedä ees sen yhen nimee mut se on tosi läppä ja koitti saada meit tietty syömään sinne sen ravintolaan ni olin et sori ei ku syötiin jo, ja sitku myöhemmin oltiin menos syömää kävelin sen ohi silleen "MOIMOI mennään täst syömään ruokaa~~~~" ja se oli ihan "OI! CHOTTO MATTE, SORE WA ZETTAI ORE YARO" että "hei! venaas hetki! salee tuutte sit kyl tänne syömään!!" XDDD mut ei me sit menty ku ei niil ollu siel leipää XDDD lmfao. Käytiin kans cocolulussa missä oli töissä sellanen ihana gyaru-poika joka on siel aina ja oon aina stalkannu sitä, ja nyt se sit tuli ekaa kertaa puhuu ja seuras mua siel kaupas kaikkial ja kyseli kaikkee XD jaaa en tiedä muistaako kukaan mut ostin sillon ne 130 euron värikkäät farkut sieltä EL RODEO kaupasta ja otin kuvan sen myyjän kanssa? No, menin sinne kans pitkäst aikaa ja se myyjä tunnisti mut XD ja otettiin taas kuva ja juteltiin kaikkee, ja vaihdettiin kans twitter - osoitteet että voidaan pitää yhteyttä C: Liikkeelle lähdin näyttäen 7 - vuotiaalta: 
Tossa näkyy mm. mun toi villatakkiviritys ja en voinu vastustaa kiusausta ostaa tollasta isoa mustaa rusettia. XD Ja sit mulla oli musta minihame tossa kans mutta sitä ei kauheesti näkynyt ton villatakin alta. Tää japani on muuttanut mun pukeutumista...niin..paljon... 
 Korvaläpsyttimet - COCOLULU 
meikkilaukku, lompakko & meikkipussi - BLAZE

korilakkuma kigurumi - Don Quijote (ドン キホーテ)  (otin netistä kokokuvan koska mulla ei ollut ku toi ylhäältä otettu kuva, ja pakkasin jo sen laatikkoon joka lähtee ihan just kohta suomeen niin..)
Sit ostelin kans yhden sormuksen ja syömäpuikkoja tuliaisiks ja jotain muuta pientä. Joten nyt olen rahaton :D  Random kuvia siltä reissulta :
Namban asemalla on jo joulu C: ♥
kävin ekaa kertaa elämässäni Baskin Robbinsissa ! (koht tulee nana kommentoimaan et OMG JULIA OOT MISSANNU NIIN PALJON ja voin vaan todeta et niin oonki XD)
EL RODEO - kaupan kaveri, Natsu♥
joo en kans tiiä mut hajottiin niin paljon tälle. 

Sunnuntaina sit oli Hip hopin esitys jonka jokanen mokas tavallaan XD oli kuitenkin tosi kivaa ! Sunnuntaina käytiin kans ostaa meille uus sähkömatto jeee♥ nyt on taas superlämmintä istua olkkarissa, ja meil on kans täs keskel mattoa olevan pöydän alla sellanen.. peittoviritys aka kotatsu
Maanantaina & Tiistaina 14.11 & 15.11 Eli tällä viikolla, lagasin koulun jälkeen call-roomin viereisessä tietokoneluokassa molempina päivinä kuuteen asti ja opiskelin japania alainan + muiden tyyppien kanssa. (sinne jää aina tosi paljon ihmisii hengaamaan ja tekeen koulujuttui koulun jälkeen) Unohdin myöskin mikä on trash can enkuks, niin kun olin Alainalle silleen "what's that thing where u put stuff u dont need anymore?" niin alaina oli et "closet?" XDDD ja sit kun selitettiin tätä juttua myöhemmin Julianille ja Darryille (ne opet) ja sit hetken pääst aihe meni niiden salasuhteeseen (joo niillä on salasuhde) niin olin et "niin muuten miten teidän salanen rakkaussuhde etenee?" niin Julian totee ylpeenä "ei oo salanen suhde!" ja olin sit et "oh! you came out of the closet?" niin Julian heitti et "yah, we came out of the trash can" XDDDDDD naurettiin sitä sit seuraavat 10 minuuttii kaikki ihan hulluna...  
Torstaina 17.11 Jäin koulun jälkee taas hengaa call-roomille joka on enemmänki oppilaiden hengauspaikka ku opehuone.. ja selviteltii Julianin kans mun yliopistojuttui ja et mitä pitää tehdä et pääsen Japaniin yliopistoon! Sit siihen callroomin ulkopuolelle tuli Takuma & se onew-jätkä jonka nimee en edelleenkää tiiä, maimai ja yuriko. Sit siin pelleiltii jotain ja ne varasti Darrylin moottoripyörä-takin ja pelleili lisää :D Sit meidän seuraan liitty kans yks poika jonka nimeä en ees tiedä, enkä tiedä kyl miten me ollaan tutustuttu mut moikkaillaan aina käytäväl ja jutellaa ku tulee mahdollisuus. Se sit pyys mua auttamaan sitä sen enkun esitelmän kanssa ja suostuin sit tietty kun ei muutakaan tekemist ollu. Sillä välin kun se käynnisti konetta niin Takuma & kumppanit oli alkanu laulaa käytävällä niin avasin sen luokan ikkunan ja menin salakuvaamaan ! Takuma on se ketä laulaa, sit se onewtyyppi on tää toinen poika. maimai & yuriko on siel vähän kauempana. 
Rakastan näitä kolmosluokkalaisia niin paljon ettei mitään rajaa. ♥ :D 3-7 on paras luokka. Sitten öö hengasinki kuuteen asti koululla sen puol-randomin kanssa ja tehtiin sen enkun esitelmää turkista! :D se oli hyvä kun se tosissaan väitti ettei missään muualla kun Japanissa voi juoda vettä suoraan hanasta..... kyllä. näin on. XD 
ja tietysti otettiin kuva! Sit kuudelta lähdettiin himaan sen jälkee ku oltii eka rämpätty ympäri kouluu ku tajusin et unohdin mun kengät luokkaan ja jouduttii hakee avain ja sit kumpikaa ei saanu sitä ovee eka auki kun oli pilkkopimeet. Sitku avauduin sille et tää muistuttaa ihan japanilaist kauhuleffaa ku oltii ainoot ihmiset siel koulul ja käytävät ihan pimeenä ni se keksi alkaa pelästyttelee mua......... ei ollu muuten kivaa XD ;_; 
Perjantai aka eilinen kulu taas koululla, tietokoneluokassa opiskellassa. Sinne jäi taas paljon porukkaa ja kolmosluokkalaisii ja hengailtiin siel sit samal ku koitin keskittyy opiskelemiseen :D Tänään oon todellakin vaan kirjottanut blogiin viimeset kuus tuntia♥♥ Ainiin ja sain otettua videon siitä tanssista mistä tykkään! toi loppu päätti kusasta koska mun ipod alko lagaa XD here: 
ei mulla muuta.. C: moi ja kiitti uusille lukijoille btw♥ ! ja öö.. aattelin tehdä uuden blogin kun palaan takasin suomeen, et jätän tän sit vaihtariblogiks ja näin C: oon niin sneaky et ku tän nimi on "flavor of life in osaka" niin suomiblogin nimeks laitan "flavor of life" ja sitten kun lähen  tokioon (luultavasti, koska osakassa on vaan japaninkielisii yliopistoi ja voi olla etten pääse sisään koska lol kanjit ja taso) niin laitan sen blogin nimeks flavor of life in tokyo :D jee lol. oon varmaan selittäny täst aikasemminki, sillon viel ku olin menos lukion jälkee seoulii (mun suunnitelmat menee vähän laidast laitaan XD MUT oisin edellee menos seoulii mutku se koulu onki tosi kallis ni.. opiskelen korean sit japanissa ftw XD mä ja mun suunnitelmat.) mut joo :D lopetan turhan jaarittelun tähän. 
BAI BAI & SANKYUU & LOVE U ♥ 

7 kommenttia:

  1. SAMANLAIN KIGURUMI KU MULLA MYÖS JAPANISTA: DD ps. hajosin iha vitusti tolle riisiporkkanajutulle. Voi luoja. Mulla on ikävä älä unohda mua ;; ___ ;

    VastaaPoista
  2. Ihana postaus taas ^^
    Paljon toi kigu muuten makso?

    VastaaPoista
  3. Kiva juttu, luettiin Hillan kanssa. Jos tarviit rahaa niin minäkin voin kyllä avittaa.Ilmoittele, terveisiä mammu , hilla ja pepi

    VastaaPoista
  4. Yääh oon niin katkera ja kateellinen että tulee huono omatunto 8<
    Oon ollut Japanissa useemman kerran ja niin tiiän mitä tarkotat kun sanot että se muistuttaa ihanku toista kotia ;___; ♥♥♥
    Joten sen takii mun tekee niin pahaa lukee näit sun postauksii XD Vaik nää onkin tosi kivoja ja monipuolisii ja kaikkee!! :D::D Oon hirvee ihminen... anteeks! (kommentoin viel anonyyminä kaiken huipuks.. LOL)
    Mut niin, tulikin mieleen, et paljonko itseasiassa osasit japanii ennen kun menit Osakaan? Oliks opiskellu Suomessa jo ennnen sitä? Joo sori oot varmaankin sanonu nää jo, mut oon unohtanu XD

    VastaaPoista
  5. aa ihana postaus !
    on varmaa kiva ollu tehdä tätä postausta 6 tuntia...
    mikä päivä lähdetkään Japanista? ^^
    Ainiin ja muakin kiinnostais tietää kuinka paljon osasit japania ennenkuin lähdit Osakaan ja kuin paljon opiskelit Suomessa ? (:

    VastaaPoista
  6. Sori, olisin kommentoinu eilen mut olin tosiaa siellä Vilmalla ni kommentoin nyt. Ja sori et oon muutenki ollu vähän laiska tän kommentoinnin suhteen, mutta.. joo. Luen kyl aika kaikki sun merkinnät!

    Ja huomaan, et Japani on muuttamu sun pukeutumistyyliä :D Ei se mitenkää paha oo, mut tulee kyl menee aikaa tottuu tohon... et näytä iteltäs noissa kuvissa XD Mut kyl me siihen totutaan ku tänne tuut :D ♥ Mun pukeutumistyyliä Japani ei kyl salee muuttais, ostaisin vaa kaikki jätkien kaupat/jätkien osastot tyhjäks koska siellä on 100% varmasti niin hienoja miestenvaatteita et salee kuolisin sinne niiden keskelle ♥

    Ja vähän oon kade ku Japanis on noin kivat lastentarhat :( Miks suomes ei oo, lol.

    VastaaPoista
  7. pakko sanoa tähän väliin että:

    INFINITE <3

    rakastan. Paradisen live-esitystä ei voita mikään.

    VastaaPoista