Hello, hello ~
Now Playing: Yamapi - Seishun Amigo
Now Playing: Yamapi - Seishun Amigo
"Hyvä YFU:n vaihto-oppilas! Vaihto-oppilasvuotesi Japaniin alkaa maanantaina, 14. maaliskuuta 2011 klo 17:20"
Voin kertoa, nyt jännittää. Alkuviikko on mennyt ihan ku jossain sumussa. Jotenki oon viimein onnistunut sisäistämään että mä oon lähdössä.
Viime Perjantaina kävin stadissa sanomassa heipat viimeisen kerran kaikille ihmisille. (paitsi Daikille ja Vimmille jotka on tulossa lentokentälle) Näin siis Lauraa, Daikia ja Vimmiä. Lisäksi sit nähtiin Ren, Kimi, Anni, Enni ja Tri ~ !
Viime Perjantaina kävin stadissa sanomassa heipat viimeisen kerran kaikille ihmisille. (paitsi Daikille ja Vimmille jotka on tulossa lentokentälle) Näin siis Lauraa, Daikia ja Vimmiä. Lisäksi sit nähtiin Ren, Kimi, Anni, Enni ja Tri ~ !
w/ Vimmi, Laura & Daiki ♥
Nojoo siis.. en oikeen tiedä miten päin olisin. :D just juttelen Astan kanssa vähän kaikesta. Olisin ihan hukassa ilman sitä :c ♥ Onneks sillä on perhe kans Osakassa, päästään näkemään usein and shoppingu~☆
Maanantaina sain vihdoin mun viisumini! Japanin suurlähetystö on oikeasti pelottava paikka- Siellä oli yks Japanilainen mies joka kantoi suksia (--?) ulos ja ne oli pystyssä joten otti kiinni ovenkarmiin ja se mies törmäsi niihin.. Oli hiukan vaikeeta koittaa olla nauramatta kun sellainen kaksimetrinen vartija seisoo vieressä ase taskussa tosi pahan näkösenä. :( No, ainakin sain sen viisumin, vihdoin.
Eilen olin shoppailemassa viimeset tärkeät ostokset. Esimerkiksi shampoota, käsirasvaa, hammasharjoja, tuliaisia (Marimekon meikkipussi siskolle & perheelle suomesta kertova kirja Japaniksi), sukkia & alusvaatteita, meikinpoisto-aineita yms mitä ei tee ihan heti ekaks mieli lähtee Japanista ostamaan. C:
sitten tittidii sain myös kengät joita oon himoinnu jo kaks kuukautta !
Tykkään niistä C: En voi mennä Japaniin Uggeilla mut en myöskään ballerinoilla et tarvitsin jotkut kengät siitä välimaastosta, ja noi on just sopivat siihen hommaan :--)
Ainiin tälleen btw, mistään tuliaisista en aio laittaa kuvia tähän blogiin koska tietyt ihmiset tuolta facesta stalkkaa tätä :DDdd eikä siinä muuten ois mitään yllätystä niille :C et nii.
Apua tää postaus tuntuu turhauttavan sekavalta---
Okei eli tosiaan päivät alkaa loppua, ja tää on näillä näkymin toisiks viimeisin postaus täältä suomesta. Kirjoitan sunnuntaina vielä jonkun paniikki merkinnän C: Lento lähtee Maanantaina puoli kuudelta illalla, ja ollaan perillä aamulla kello kymmenen _Japanin aikaa. Eli noin kolmelta yöllä Suomen aikaa. :D Ollaan ensin Tokyossa, meillä on saapumisvalmennus National Olympics Memorial Youth centerissä ! (ei yhtään pitempää nimee keksiny?) Se kestää 5 päivää ja meidän aikataulu näyttää tältä;
→ 1st DAY - Rekisteröityminen (?) ja check in
→ 2nd - 4th DAY - Japanilaiseen yhteiskuntaan sekä koti- ja kouluelämään perehtymistä, Japanin kielen oppitunteja + miten sopeutua hosti-perheeseesi etc.
→ 5th DAY - Check-out ja perheen tapaaminen! (= Lento Osakaan & perhe tulee vastaan)
Että tollasta ohjelmaa ois luvassa ensiviikoksi. Huomenna aion vaan olla - perjantaina käyn koululla, ja lauantaina & sunnuntaina pakkailen ja koitan keksiä mahdollisimman paljon itselleni tekemistä etten ehdi ajatella maanantaista lähtöä. :--D
ps. postausideoita saa antaa ~ C:
wah, SNSD tulee Osakaan toukokuussa D:: ♥ MISTÄ REVIN RAHAA KAIKKEEN??
Bai bai ~ ♥





En tiedä pitäiskö mun itkeä, hymyillä, nauraa vai huutaa kun luen tätä merkintää kun en osaa päättää onko mun nyt jo kasvava ikävä suurempi sitä tunnetta, et oon niin onnellinen sun puolesta XD noh, jos nyt pääsen kentälle (ihQ olla kipeenä ja äiti ei suostu vastaamaan vieläkään) ni leikin siellä varmaan sit vesiputousta tai jotain.. XDD
VastaaPoistaOikeesti alkaa jännittää muakin nyt sun puolesta ihan tajuttomasti. Tai siis nyt on jo torstai, maanantaihan tulee ihan hujauksessa. ;_;
Nauroin taas tolle suurlähetystö-jutulle aivan liian kauan ( ja se on aika vaarallista, koska söin just kolme donitsia ja nyt oksettaa taas, jos nauran ni kohta tulee varmaan ulos ).
Kauheeta ku aika käy vähiin..
No mut loppujen lopuks tuntuu varmaan että tuut aivan tajuttoman nopeasti takaisinkin.
Tulee ikävä ;__;
Ja sä kirjoitat sen kirjeen ekana ! Ja varokin jos se ei ole tarpeeksi pitkä :C *mököttää* -- eiku XDD
No mut ää, jännittää hirveesti XD ♥
Vimmi:
VastaaPoistayhyy huuda ja naura XD !
nniii ää en tiiä itkin eilen tyyliin koko päivän enkä ees tiedä miks koska ei mua pelota tai mitään mut tulee vaa tajuton ikävä kaikkia-- mut NII. voisin palata takas siihen fiiliksee etten ees ois sisäistäny et lähen ja kelaisin vaa et japani on siisti maa. XD ois mulla helpompaa.
XD no oikeesti arvaa vaa ku kuuluu kauhee THUMPS ja sitku käännyin ympäri ni se mies oli naama kii niis suksis ja sdasdas XDDDDD
joo kitjotan ekana kirjeen. XD sitku kotiudun ja näin ! C: ♥
jep aika menee iha salee nopee siel !
kitjotan-- kirjoitan* ei tää suomi enää suju..
VastaaPoistaää juuli senki ihana ♥ :__: ja joo itekki hain sen viisumin ja apua ihaku koko mesta ois valeltu kullalla? :__D ja sit se vartija siin ja huihui. mut sit siel sisäl oli jtn japsinaisia ja ne yritti selvittää kai jotai mestaa ja NIIEN ÄÄNET lol mäki haluun semmosen äänen, hirvee sulosia :<
VastaaPoistaAsta:
VastaaPoistatietenkin oon ihana. eiku-- :DDDDD
joo älä vaa XD ei uskaltanu ees koskee mihinkää..
mäki haluun :C kivaku siel koulus niiden tyttöjen äänet on sellasii söpöi ja heleit sitku mä avaan suun ni GRROOOAAAHAHHH XDDDD ei nyt ihan mut-- u got my point lolol. :D
Varmaan ihanaa päästä täältä suomesta pois? =( oon kateellinen, ja jännitys kuuluu asiaan!
VastaaPoistaEikait muute toi Japanissa ollut maanjäristys vaikuta mitenkää siun lähtöö? :O Toivotaan ainakiin, ettei! :)
VastaaPoistaAnonyymi:
VastaaPoistajep, onhan se ihan jees päästä välillä muualle :D !
Sini:
just luin YFU:lta tulleen sähköpostin, ja sen mukaan tällä hetkellä ollaan edelleen lähdössä maanantaina, mutta ne seuraa tilannetta ja ilmottaa jos jotain tapahtuu C: apua sain kauheen kohtauksen ku kuulin tosta :DDD