Heeya ~
kaikki on varmaan kuulleet tosta Japanin tilanteesta. (Maanjäristys, Tsunami, Ydinvoimalan kriittinen tila jne..) Eniten tää koskettaa Japanin koillista osaa, mutta järistys tuntui Tokyossakin. Tietysti kaikille Japanissa yleensäkin asuville tä on aika kova paikka..
En voi muutaku sanoa että oon ihan kauhuissani ja toivon todella että ei tulisi enempää vahinkoa Japanille. Käy kauheesti sääliksi kaikkia ihmisiä ja niiden perheitä ja ystäviä varsinkin Sendain, Fukushiman ja muiden rannikkokylien / kaupunkien alueella. Toivottavasti säästytään mahdollisimman pienillä henkilövahingoilla. Oon ehtinyt tässä kahden päivän aikana jo kauhistelemaan vuorotellen kaikkien kavereiden kanssa tätä. Mutta ei me oikein voida vaikuttaa tilanteeseen mitenkään. (Ja se tuntuu kyl aika turhauttavalta ;__;)
Kaikki host-perheet ovat myös kunnossa. (samoin Yamapi & Matsujun, huh)
Kaikki host-perheet ovat myös kunnossa. (samoin Yamapi & Matsujun, huh)
Anyway, YFU soitti tänään, ja ilmoitti että Japanin YFU on sitä mieltä että meidän ei ole turvallista lähteä Japaniin maanantaina, koska siellä on edelleen jonkinlainen kriisitilanne päällä, joten lentoa siirretään, ja päästään aikaisintaan lähtemään ensi viikon keskiviikkona, luultavasti loppuviikosta. Riippuen tietysti siitä miten tilanne etenee / rauhoittuu.



Mietinkin juuri tänään et miten pääsette lähtemään, kun tollanen siellä menossa.
VastaaPoistaMut hyvä jos host-perhe on kunnossa.... olipa jotenkin "raakaa" sanoa noin, kun jotkut ole siellä kunnossa ;---;
Anonyymi:
VastaaPoistajoo onneksi. jep tiedän tunteen, tuntu jotenki .. ilkeeltä kirjottaa tohon postaukseenki että onneks hostit ja matsujun & yamapi on kunnossa ku tietää et esim. yhden kaupungin 17.000 asukkaasta 10.000 on kadonnut.. mutta ei sille asialle oikeen voi mitään :( pitää vaan toivoa parasta ja ettei sinne tulis enää niitä jälkijäristyksiä kauheesti ;-;