sunnuntai 22. toukokuuta 2011

Hey! 流れる街 光集めてこれから

Hyvää maailmanlopun jälkeistä päivää ! ♥
Now Playing: Arashi - mada ue wo
Sunnuntai 21.5 kello 12:30 ja mä istun himassa kun puolet Osakasta jonottaa ilmaseks SHINeetä katsomaan. :--) lievästi oottaa päähän (huomatkaa sarkasmi) mut shit happens joten ei voi mitään. En siis voi mennä Agatton ja Astan kanssa katsomaan SHINeetä koska ollaan kaikki vaihto-oppilaita ja Chisato ei pääse koska näillä alkaa tiistaina koeviikko. Jess.. NOMUT ei voi mitään, ja tuleehan ne kesäkuussa uudestaan. Hukutin suruni shoppailemalla eilen mut siitä sit vähän myöhemmin~
Alotetaan vaikka maanantaista. Maanantaina oli siis mun tokan viikon eka päivä! Yleensä vihaan maanantaita mut voin paljastaa salaisuuden: erään meidän luokkalaisen ihmisen takia oon alkanut pitää kouluun lähtemisistä-- shh. Huono uutinen on se, et mulla on tosi niukasti koulusta mitään materiaalia... ei siellä oikeesti ehdi ottamaan kuvia! mutta koska oon ihana ahkera, niin demonstroin teille google earthin avustuksella C: lol. klikatkaa se kuva isommaks~
Kyllä, saatte nauraa päänne irti mun taiteellisuudelle ja kuvan laadulle♥ halusin nyt kuitenki kertoo mun koulusta / näyttää vähä et mis päin liikun jne. ja musta tää oli paras vaihtoehto et näätte niinku.. laajemmin? XD joo en tie. mut täs viel pari kuvaa ~
Okei noi kuvat toistaa vähän itseään. Ne on siis otettu ensimmäisen rakennuksen kenttien puoleisesta päästä, niinku näätte ni siel taustal näkyy noita kenttiä. Ja kolmannessa kuvassa näkyy toi "ilmassa oleva käytävä" lol.  Viimeisessä kuvassa on tollanen pieni rakennus niin siellä on kaikkien oppilaiden lokerot joille mennään heti suoraan kouluun tultaessa, sinne jätetään omat kengät ja vaihdetaan jalkaan tyylikkäät ja huippumuodikkaat vihreet läpsyttimet. Niiden kahden rakennuksen välissä on paljon penkkejä, kukkapenkkejä ja nättei istutuksii jne jne, ja sit joku pieni lampikin. et ulkoota tosi viihtyisä, mut sisältä.. ei ihan suomen koulujen tasoa. Nää ei panosta viihtyvyyteen niinkään. Käytävillä ei ole penkkejä, sohvia, kukkasia, pöytiä tms. ne on vaan.. tyhjiä käytäviä. Ja joka aamu on koulun porteilla opettajia toivottamassa hyvää huomenta. (tai niin meille uskotellaan, oikeesti ne tarkistaa et kaikkien koulupuvut on hyvin eikä hameet oo liian ylhäällä. Tosin jotkut koulun gyarut on leikannut hameen silleen.. no, ei se enää ole edes hame..) Koulusta vielä sen verran että opettajien ja oppilaiden suhde on ihanan toverillinen. Me mennään aina ruokavälitunnilla kavereiden kanssa hengailemaan opettajien huoneeseen, jutellaan, syödään niiden karkit, ja heitellään tyhmiä vitsejä. Meidän koulussa on yks opettaja australiasta ja kaks amerikasta, jotka on ihan älyhauskoja. XD (en oo varma onko toi yhdyssana hahaha) 
Maanantaina koulun jälkeen (oonko mä edelleen maanantaissa!?) mentiin Agathen kanssa purikuraan ja juteltiin vähän jne. C: 
Pahoittelen taas tota laatua, en saa kännykästä kuvia koneelle D: 
Tiistaina oli taas ihan normaali päivä, kulutan päivät suurimmaks osaks kirjottamalla päiväkirjaa ja stalkkaamalla ihmisiä. (lol) Välitunnit hengaan kavereiden kanssa C: kuuntelen SHINeetä Chisaton kanssa jne jne. Välitunnit on tosi lyhyitä, vaan sen 10 minuuttia niin ei siinä ehdi oikein tekemään mitään.. 
Keskiviikon biologian tunti oli aika mielenkiintonen. XD Meillä oli biologiaa laboratoriossa, ja se sama poika joka sillon ekana päivänä huuteli englannin tunnilla kaikkea kivaa niin oli tietysti mun kanssa samassa pöydässä istumassa. Olin ihan pihalla kun ensimmäisen kerran elämässäni piti käyttää mikroskooppia ite ja lagasin siinä sit vaan. Sit se poika, (jonka nimeä en edelleenkää aijo mainita täällä ihan siitä syystä että se sattuu olemaan facebookissa ja linkkaan aina uusimman päivityksen sinne XD) laitto mulle kaikki jutut valmiiks ja opasti. Sit siinä jossain vaiheessa piti piirtää kuva siitä mitä siitä mikroskoopista näkyi, ja aloin piirtää sitä (ihan väärin) sit hetken päästä nostin katseen paperista niin se tuijottaa mun paperia sieltä pöydän toiselta puolelta silleen "......." ja sit alettiin nauraa ja sanoin et tää on vaikeeta. XD No sitte... se koitti kumartuu pöydän yli auttamaan mua ja mä tein vahingossa samoin niin eiköhän sit lyödä päät yhteen. :DDDD Koko muu luokka on ihan hiljaa ja sit kauhee repeeminen siin ku me aletaan nauramaan. XDD Joo. loppuenlopuks se kiersi pöydän mun viereen ja alko piirtää sitä kuvaa mulle. hahaha~ Koulun jälkeen käytiin Chisaton kanssa yhdessä kaupassa ostamassa super junior snackseja koska mukana tuli Super junior - kansio-juttunen :D
Torstaina jäätiin koulun jälkeen kouluun hengaamaan Yurin ja Agatton kanssa.:D ihan vapaa-ehtoisesti.. kerta se on ensimmäinenkin~ kotiin vasta viiden aikoihin. Pelleiltiin käytävillä, käytiin ostamassa kaupasta kahvia, ja stalkattiin Yamada Ryosuken näköstä poikaa. Ihan oikeesti!! Meidän koulussa on Yamada Ryosuke, Oguri Shun, Onew, Taemin, ja Coffee prince - doraman pää-miesnäyttelijä jonka nimen unohdin. En valehtele :D otan joskus viel kuvii teille niistä. T__T Arvatkaa sainko pienen kohtauksen kun englannin tunnilla yks kolmosluokkalainen jätkä tulee luokkaan ja se on siis _ihan_taeminin_näkönen. Ehkä vähän lohduttaa se fakta et nään Taeminin kaksoisolennon joka päivä ku en niiden keikalle pääsekään. :C XDDD 
Anteeks. Aina ei jaksa näyttää ihmiseltä. :C toi eka kuva on kyl aika paras. XDDD ja blogger raiskas laadun mut isommiks klikattuina noi kuvat näyttää ihan normaaleilta C:
Perjantaina raahauduin suoraan kotiin koulusta koska olin ihan puhki, mut sit myöhemmin, joskus viiden aikoihin oli pakkoa lähteä ulos kävelemään kun ilma oli niin nätti! Ja sit Mizuho päätti tulla mukaan ja käveltiin sellanen 4 kilometrin lenkki sellasen järven ympäri. (joka muuten näkyy tossa satelliittikuvassa ylempänä) kuvaspämmi !
Lopuks istuskeltii viel puistos hetki ja kuunneltiin Arashia C: laulun tunnistajalle 10 pistettä :D Perjantaina tuli kans sellanen musiikkiohjelma nimeltä "Music Station" jossa oli vieraana KAT-TUN ja friikkasin lievästi. :D okaasan ja Mizuho vaa nauro mulle. (kuten videoltakin käy ilmi. Ignooratkaa mun ihana fangirl "aaaaaaa") ps. meijän telkkari on esim ISO. 
Lautantaina lähdettiin shoppailemaan koska sanoin tarvitsevani vähän koulutarvikkeita yms. C: ja en ees aio pyytää anteeks sivuttain olevista kuvista koska kukaan ei ilmeisesti osaa auttaa ja mulla ei oo mitään käryy miks blogger on vammanen joten kääntäkää päätänne. XD  
Eli.. pieni pyyhe kouluun. Kaikki raahaa tollasia pieniä pyyhkeitä mukana koska on niin kuuma. Sit Body sheetsejä myöskin ton hiostavan ilman takia. Kyniä, lyijyä, liima & sakset, vihkoja, kirjepaperia ja sit viel iha normei mustii pinnei ja pompuloita joista en ottanut kuvaa. Sit ostin kans Honeys'lta pienen rusetti-kangas-laukun. (mulla nää yhdyssanat sujuu)
Rakastan sitä♥ ja makso vaan vähän yli kympin C: kaikki tulee tuntumaan niiin kalliilta ku tuun takas suomeen... Sit viel pari aikasempaa ostosta eli..
puhelin♥
ja uusin potato-lehti. :D
Mutta joo. Mizuho tuli nyt huoneestaan pitämään taukoa opiskelusta ja katsotaan yhdessä High school musical 2:sta. XDD lol♥ Jotennn palailen asiaan tiistaina tai jotain jos keksin jotain päivitettäväää C: hei niitä postausehdotuksia saa edelleen heitellä koska tä on ainoo viikko vähään aikaan ku mulla on lomaa ni ehtisin panostaa vähän enemmän johonkin postaukseen. :C Loppuun viel hieno kuva koska oon rakastunu mun koulupuvun paitaan♥ (ei ollu sarkasmia)

BAI BAI PEOPLE ♥

8 kommenttia:

  1. Eii ihanii noi videot ;_; JA KUVAT JA KAIKKI YY oikeesti tuun sinne _ihan just... T_T ♥

    VastaaPoista
  2. ei hitto tuo puisto on ihan sellane kui oon tollaset kuvitellu. XD mäki haluun kattoo telkkarista kuumia jiiruja ja mulle se animukaan ei kuulostais huonolta vaihtoehdolta... ja mulle atm NIIIN kelpais oma oguri shun. :D eli mulle saa salakuljettaa sellasen ahhaha. toi kieltokyltti on ihana, suomeski vois olla noin mielikuvituksekkaan näkösiä. kesti tosin vähän tajuta mitä se kielsi, mut mä oonki vähän hidas.
    oliko tuolla ekassa kuvassa kouluhengailun jälkeen nuo valkoiset sellasia autohissejä? ô__o näyttää vaan ihan hämäriltä, ehkä sä voit sivistää mua tän asian suhteen.

    ja mä haluun nähdä lisää KUKKIA. ;__; + jos mahdollista ni joku.. peruskauppa ois kiva. sisää tai ulkoa tai vaikka molempia rgipoig. XD

    VastaaPoista
  3. hyvä toi kat-tun video! eka on sillee AAAW ja joku takaa nauraa :DD olikse sun isäntäperheen äiti? kuulosti ihan..?

    VastaaPoista
  4. nyyh ihana laukku ja kirjepapruja ;_; miksei tollasia myydä Suomessa?
    Ja ihania kuvia ♥

    VastaaPoista
  5. Japanin maisemat vaan on yksinkertaisesti nätimpiä kuin Suomen.... karu totuus! :DD
    Mutta aaaaws, toi video ! (Itse olisin varmaan kiljunut ,niin että ikkunat olis särkynyt :D) Pitää sitä nyt vähän friikata, kun KAT-TUN tulee telkkarista !!
    Ja toi stitch pyyhe ;;--;; ♥♥ rakastan ihan kympillä.

    Mutta jatka bloggaamista, odotan innolla seuraavaa päivitystä ! ^^ ♥

    VastaaPoista
  6. JOOOOOOOOOO näin ton kat-tunin kans ja trolol en kestä itteeni ku nään jonku tutun bändin tai tyypin telkkarista...saan sydänkohtauksii vielki ku nään arashi mainoksii. :D JA JULIA HALUUN TULLA KÄYMÄÄN SUN KOULUL :( <3

    VastaaPoista
  7. Blood diamond:
    jooo tuuu ♥

    rika:
    jep kouluhissejä ovatt :D okei koitan muistaa ottaa kuvan.. kaupasta. sisältä. XD oon itseasias muutenki aatellu mut jotenki unohdan ain salakuvaa siel.

    marika:
    joo äiti XDD

    pear:
    nii oon miettiny ihan samaa! suomes ei koskaa myydä mitää söpöö T_T

    roosa:
    niin ! kyl pitääki vähä XD varsinki ku kame on tollanen kuuuumis. joo se pyyhe on nii sulonen XD

    ASTAAAAAAAA:
    JOOO MÄKI XD ARASHI-MAKINOKSII TULEE KOKOAJAN !
    OHO TYPPOONN MUTTEN JAKSA KORJAA LOL. TUU! ESITTELEN SUT KAIKIL KUUMIL POJIL EIKU.

    VastaaPoista