torstai 25. elokuuta 2011

学校行きたい。。。

Moikka !
Now playing: DJ Masa - K-pop till the world ends [2011 special mashup]
I'm back ja aattelin kertoo vähän viimepäivien tapahtumista, kun viimeksi se videoiden tekeminen vei koko päivän, [ja silti ketään ei jaksanut kommentoida, oh well] niin ja lyhyesti kans meidän Nagoyan reissusta. Mulla on melkeen kaikki kuvat Kobesta mun puhelimessa, mut en aio sendii niit koneelle koska viimeks ku lähettelin kuvia puhelimesta koneelle puhelinlasku oli 70 euroa. et ei kiitos. 
Viimeistä lomaviikkoa viedään! Ja mua ei kyllä haittaa yhtään, koska haluan niiiin kovin jo takaisin kouluun. Loma on ollut melkeen kaks kertaa lyhyempi kun jokavuosi Suomessa, ja siellä tuntuu et aika valuu käsistä pois, ja täällä sitä on nyt ollut ihan liikaa? 
Eli.. joo. Ensi viikon keskiviikko on viimeinen lomapäivä. Seuraavat 3 päivää mun on käytettävä meidän hip hopin koreaografian harjottelemiseen. Viime maanantaina saatiin tietää et meillä on syyskuussa kaks esitystä, siel festareilla ja sitten täällä kawachinaganossa jossain isossa tapahtumassa (..kiva kaikki mun tutut tietysti tulee sinne). Joten alotettiin harjottelemaan uutta koreaografiaa, joka mentiin kokonaan läpi yhden tunnin aikana....... Mut kaikki otti sen videolle ja tarkotus onkin, että se opetellaan kotona. (Satoki aka mun ihana pikkuveljeni tuli mun kanssa treeneihin ja kuvas koko tunnin♥♥) Se on älynopee ja monimutkanen enkä tiedä miten selviin siitä. XD lol. 
Maanantaina on aika kivan tekemisentäyteinen (onkstoi suomea?) päivä, kun ensinnäkin yhdeksitoista on ehdittävä NambaanTower records levykauppaan. SHINeen uusin single tulee sinä päivänä kauppoihin ja haluan sen parhaimman version (Premium Limited Edition (Type A)) 
joten on oltava valmiina siellä, lol. Tää japani debyytti on tuonu niille naurettavasti suosioo Japanissa ja se ykkösversio myydään ihan varmasti loppuun ekan päivän aikana... et tota. Sitten kello yksi mun on oltava takasin kotona, vaihdettava koulupuku päälle ja lähdettävä koululle. Meille tulee uusi vaihto-oppilas amerikasta sillon tutustumaan paikkoihin ja mut haluttiin mukaan esittelemään paikkoja ja näin. Siinä menee varmaan pari kolme tuntia, ja sitten seitsämäksi taas hip hoppiin. :D 
Tiistain ja keskiviikon aion ottaa ihan rennosti kotona. 
    
Maanantaina Mizuho lähti Tokioon ;__; Nyt se on jo Amerikassa, varmaa Los Angelesissa täl hetkellä. Sen host-perhe asuu Minnesotassa joten tänään se lentää sit sinne jatkolennolla. C: 
Me ei kauheesti tultu toimeen ennen, mut nää viimeset viikot kun kesälomalla tuli vietettyä yhdessä, meistä tuli tosi läheisiä, valvottiin aamuun ja naurettiin ettei saada unta kun molemmat vaan dataa ipodeillaan sängyssä, vitsailtiin kaikki matkat auton takapenkillä kun oltiin menossa jonnekin jaja ;____; tulee ikävä. Molemmat vaan alko sit kuitenki itkemään tossa bussin edessä kun viimein sen piti nousta kyytiin, ja halattiin toisiamme ja sanoin sit et kiitos kaikesta tähän asti, koska loppuen lopuks, vaikka me ei todellakaan oltu parhaita ystäviä, Mizuho on auttanut mua niin paljon alusta asti kun tulin tänne et.. oon suuren kiitoksen velkaa. Toivottavasti sillä on hyvä vuosi Amerikassa♥ ! Kukaan perheenjäsenistä ei muuten itkenyt kun nää hyvästeli, vaan minä ja Mizuho..... huomaa ettei nää näytä tunteitaan. Ja mä en osannu lopettaa itkemistä vielä oikeen autossakaan ja kaikki nauro mulle :----D haha. 
Eilen olin käymäs koululla. (vitsi nää päivät hyppelee nyt kyl tosi pahasti ja tä on kaikkea muuta ku järjestelmällinen merkintä mut..) Piti hakea opelta paperi kotitehtävää varten. Jäin sit sinne opettajien huoneeseen juttelemaan Julianin ja Darrylin kanssa hetkeksi ja selailtiin sen uuden vaihtiksen papereita, ja luettiin sen esittelyä. Sit Julian totes et kaikki 3-luokkalaiset on koulussa :-------------------D ja arvatkaa kuka ryntäs heti ikkunaan kattoo koulun toisel puolel astuuks tää Taeminin näkönen poika luokast ulos ku kellot soi. En nähny sitä mut sit Julian sano et se pitää seuraavaks tunnin 3-7 luokalle (tosin vaan puolet oppilaist osallistuu). Ja tää Taemin kakkonen, jonka nimi btw on Hirota (se ei omista facee tai mixii eikä kukaan mun luokkalaisista tunnu tietävän sitä joten oon turvallisilla vesillä vaik mainitsen sen nimen.. KAI?) on just 3-7 tai 3-8 luokalla... joten voitte vaan arvata tunginko mukaan Julianin kanssa sinne luokkaan hengaamaan ennen kuin seuraava tunti alko :D Juteltiin siel hetki ja sit kun kellot soi niin arvatkaa kuka astuu ekana luokkaan............ SIIS kuinka monen prosentin mahdollisuus siinä on että just se on sillä tunnilla kun vaan puolet luokasta jossa se ei välttämättä edes ole osallistuu? Nojasin open pöytään ja se totes eka et "good morning" opelle ja sitku se huomas mut se katto mua koko sen ajan ku se käveli sinne toiselle puolelle luokkaa, eli suoraan mun ohi, ja sit viimehetkellä totes "good morning". Totesin sit vähän jäässä et "ohayo.." ja se naurahti ja totes viel takasin "ohayo" JA SAATANA kun se hymyili niin teki mieli sulaa siihen lattialle koska, lol, tä on ihan naurettavaa miten joku voi näyttää niin samalta kun Taemin. -.- pointti täs siis oli se et se on tyyliin koulun ujoin poika ja totes Agattolle ennen kesälomaa et haluis puhuu mul ku oon söpö, muttei se uskalla, ja nyt se viimein sano huomenta :--D
Kaikki käskee mun ottaa siitä kuvaa, ja salee otanki sit ku oon ensin sniikisti tutustunu siihen paremmin ja voin viattomasti ehdottaa et otetaa kaverikuva. hah. 
Ja kuten viimepostauksessa mainitsinkin, niin oltiin tosiaan Nagoyassa 12-13.8 käymässä yhden yön verran (yövyttiin näiden tuttujen luona) kun Satokilla oli siellä baletti-kisat. C: Ajettiin sinne ensin 4 tuntia, hengattiin hetki niiden kavereiden talossa, ja sit mentiinkin jo nukkumaan koska kello oli kaksitoista. Aamulla mentiin ensin aamupalalle pieneen kahvilaan, ja sit käymään sellasella temppelialueella! Siitä vähän kuvaspämmiä:
Illalla mentiin ensin sellasen vaaaaltavan upeen .. no, valopuiston läpi ! 
siel oli kaikki peitetty tollasella valoilla, esim ruohossa oli vihreet valot ja puissa kans ja sit toi vika kuva, niin on sellanen lampi mikä oli täynnä valoja kans. Mutta kun mun kamera kusee (ostan ihan just uuden mur) niin eipä sitä kovin hyvin erota :------D 
Sit noustiin sellasella valtavalla.. hissillä vuoren huipulle. Oli vähän siistiä pimeessä katsoa alas kun näky pelkät puiden latvat siellä kaukana alapuolella.. hui saatana. 
Ja huipulla oli.. kaunista ;_________; mut en saanu otettuu hyvää kuvaa sasdadffada. Sit ajeltiin yöllä taas 4 tuntia kotiin, ja oltiin joskus 2 jälkeen kotona~
voi tätä onnea muuten kun on oma huone. Oon ainoo lapsi joten mulla on aina ollut oma huone, niin oon tottunut siihen. Nyt kun täällä on jakanut huoneen 4kk ja nyt taas saa oman huoneen niin voi tätä vapauden ja rauhan määrää :D saan päättää ite mihin kaiken laitan, pöytä on täysin mun ja voin pitää siinä konetta eikä sen tarvii olla tuol nurkas pölyttymässä, ja sain kaikenlisäks kauheesti lisää vaatetilaa, plus mizuho sanoi et saan lainata sen koulukirjoja joten nyt mulla on kirjatkin kaikille tunneille C: heh. 
Ja saan joka toinen päivä puhelun jostain numerosta, ja mä tiedän että se on se yks hosti jolle annoin nambassa numeroni.... joten en vastaa :------D (Jenni, se on salee se "pallopaita-kaveri" XDDD) Marraskuuta odotellessa, saa nähdä viekö "RUKI" mut oikeesti gazen keikalle, hahaha :D 
ja tähän loppuun vielä, fani kun oon niin omfg SHINee - kiss kiss kiss ♥ 
tyhmä DJ ku tulee tohon puhuu :C
ei mulla muuta~ ainiin ! oon alkanut spämmäämään kuvia aika paljon irc-galleriaan ja samoin kirjottelemaan blogiin jotain turhia juttuja jotka näkyy vaikket olis kirjautunut sinne. siel on mm. kaikki purikurat ja näin~ linkki sivupalkissa --> 
ps. kun teitä on 139 niin kommentit ois ihan kivoja.
pps. vastasin vihdoin kommentteihin viimepostauksiin ku oon vähän ikäänkuin ehkä vahingossa unohtanut.
BAI BAI ♥

6 kommenttia:

  1. Julia kiitos sä pelastit mun päivän! Mulla on ollut juurikin ehkä universumin tylsin päivä mä en oo tehny MITÄÄ. Eikä kukaan oo päivittäny blogia. Niin siinä vaiheessa esiin astuu TÄMÄ PÄIVITYS<3 Kiitos :D Mukavaa oli lukea, kouluun olis kiva palata siitä oon samaa mieltä!

    Ja hei kiva kuulla et loppua kohti teil rupes menee hyvin siskon kaa!!!

    Terkkui Taeminille, eiku.

    VastaaPoista
  2. No tässä sulle kommentti! >:D

    Nyt kuule juttelet ja tutustut kunnolla siihen Taemin näköseen poikaan! ;) Ja otat kuvan! :D

    Ja oi että ihania kuvia muuten <3

    VastaaPoista
  3. Liityin vähän aika sitten lukijaksi, tätä on kiva lukea !
    on niiin kateellinen, varmaan kyttäisin 24/7 kaikkia poikia siellä 8D
    haluun nähdä kuvan siitä Taeminin näköisestä pojasta (ota joku salakuva? :D) ~

    VastaaPoista
  4. Voi vitsi toivon et pääset tutustuu siihe ömm oliks sen nimi Hirota (:'D) Ja joo samaa mieltä edellisen kans, ota kuva siitä :'''D haha

    VastaaPoista
  5. sisaruksista ei tuu koskaan parhaita ystäviä XDD

    VastaaPoista
  6. Jusa: ♥ kiitos jussi. joo sanon terkkui XDDD

    Pesuorava: kiitos kommentista XD tä vastaus on vähän myöhäs mut heheh joo kyl me sit loppuenlopuks rohkastuttiin ja nykyään ollaan kavereita XD kiitos ♥

    Minnä.: kiitos! mäki kyttään XDD ja otan♥

    Essi: joo XD thanks! ja kuten jo sanoinki et tä kommentti on vähän myöhässä mut mission completed XD

    RYOKI: jep...

    VastaaPoista