Moikka !
Now playing: SHINee - Juliette [jap. version]
Pika-pika päivitys tähän väliin ! Oon ollut aikalailla menossa joka päivä viimepäivityksen jälkeen, joten ei oo ollut pahemmin aikaa päivitellä. Kirjottelen mahd. nopeesti heti kun löydän aikaa.
Tänään oon työstänyt mun kolumnia koko päivän ja vahdannut Music on! - tv:tä. Hetki sitten sain pienen kohtauksen kun alko pyörimään...
SHINeen uusin MV, Julietten japsiversion. ja APUA OON IHAN MYYTY. ;__; mä oon niin ekana jonossa 29. päivä tätä kuuta kun tää levy tulee kauppoihin.
Huomenna meen Jennin kanssa Nanbaan hengaamaan & Umedaan kauhutaloon, ja illalla mennään Jennille pitämään SuG - live dvd - maratoonia C: Ja jään siitä sit yöksi.
Aattelin tehä huomisesta videopostauksen, et otan pitkin päivää videoita ja kaikkee kivaa ja sit latailen ne tänne! miltä kuulostais..? :D jos ketään ei kiinnosta ni voin jättää tekemättäkin, siin on aika kova työ XD
ps. tänään mun perhe osti mulle lahjaks melkeen 200 euron Yukatan. ♥ rakastan sitä ;__; kuvaa tulee myöhemmin !
Mut meen tästä nyt jatkamaan tätä mun kolumnia, jonka tekeminen on yhtä tuskaa kun en osaa kirjottaa Suomea. Kyllähän se täs blogissa sujuu ja näin mut sittenkun pitäis tulla virallista ja kieliopillisesti oikein olevaa tekstiä ni.. not.
BAI BAI ♥
Aattelin tehä huomisesta videopostauksen, et otan pitkin päivää videoita ja kaikkee kivaa ja sit latailen ne tänne! miltä kuulostais..? :D jos ketään ei kiinnosta ni voin jättää tekemättäkin, siin on aika kova työ XD
ps. tänään mun perhe osti mulle lahjaks melkeen 200 euron Yukatan. ♥ rakastan sitä ;__; kuvaa tulee myöhemmin !
Mut meen tästä nyt jatkamaan tätä mun kolumnia, jonka tekeminen on yhtä tuskaa kun en osaa kirjottaa Suomea. Kyllähän se täs blogissa sujuu ja näin mut sittenkun pitäis tulla virallista ja kieliopillisesti oikein olevaa tekstiä ni.. not.
BAI BAI ♥



No todellakin kiinnostaa!:D Tee ihmeessä x))
VastaaPoistaMuutenki kaikki kiinnostaa et... xDD Rakastan sun postauksia :)enää puolvuotta ni itekki japanissa hii ^__^
Mun mielestä toi videopostausjutska kuulostaa hyvältä! Ota joku video, jossa kuuluu kunnolla, kun puhut japania :-D Olis kiva kuulla, et millasta se sun ääntämises on!
VastaaPoistaKatoin ton videon ja kylmät väreet kulki pitkin selkää :( Hurr, miks SHINee kuulostaa melkein aina niin pirun hyvältä. Mun koreafanityttöys alkaa paljastua jälleen kerran.
jään oottaa innolla videopostausta ja kuvaa yukatasta. ♥ tsemppiä sen kolumnin kanssa! : D
VastaaPoistaAAA joo videopostauksia lisää kiitos :3 !! onnee oikeesti sen kolumnin kaa ja haluun kans Yukatan XD
VastaaPoistahei tee ehottomasti videopostaus! :) ja SHINee <3
VastaaPoistaäääh tätä lukiessa tulee niin kova himo päästä jo japaniin! onneksi enää 15 päivää..
http://310days.blogspot.com/
Oii tee se videopostaushomma ;33
VastaaPoistakannatan todellakin videopostausta! :--) ja niinku EMMI jo sanoikin, joku sellanen mis kuulis sinunki ääntä eikä pelkästään jotain taustamusiikkia. :D ps SHINee <3
VastaaPoista