Ohayo ♥
Now playing: Namie Amuro - Naked
Tajusin eilen illalla että meillä alkaakin koulu vasta tiistaina, joten täällä ollaan taas! :D Oon viimepäivinä vahdannut M-ON! TV:tä, (MUSIC ON! - TV) ja on tullu kuultuu taas samoi biisei kymmenen kertaa päivässä :D oon avartanu mun musiikkitietämystä ja nyt oon taas ihan perillä biiseistä jotka on aika pinnalla japanissa atm. Ja sitten muistin että joku ihana kommentoija pyys mua tekemään taas joskus pienen kokoelman siitä, mitkä biisit on suosittuja tällä hetkellä Japanissa, joten sit aloin kirjottelemaan niitä nimiä ylös ja voala, tässä sitä ollaan :D (varokaa vaan, mulla on hemmetisti niit biisejä. XD)
SITÄ ENNEN kuitenkin, annan itselleni luvan pitää pienen TaeMin spämmin, sillä kyseisellä herralla on tänään syntymäpäivä. ♥
Happy birthday Lee Tae Min ♥
사랑해요 ♡
u have no idea how much i love u ♥
Okei~ Sit seuraavaan spämmiin :D Nää biisit on sit sellasia mitä _mä_ oon huomannu et tulee kokoajan m-on tv:stä yms. artistien naama aina telkkarissa. Ja mä en katso telkkaria kokoajan et täält saattaa hyvinki puuttuu joku oleellinen :D ainii ja, joo, nyt on japanissa kauhee k-pop buumi ja kaikki artistit debytoi täällä atm et tääl on kaikkialla KOKOAJAN k-poppia.. NIIN JA, joitain videoita on mahdoton löytää youtubesta, joten näis ei aina oo taustalla se itse musavideo kun kaikkien copyrightien takia ne on poistettu.. which is saaaad. mut joo. ↓
Namie Amuro - Naked (♥)
Juju - mata ashita
marumo no okite (drama) - maru maru mori mori (listojen kärkipääs tyyliin kaikkial!♥)
KARA - go go summer
KARA - mr.
kylee - NEVER GIVE UP!
EXILE - I wish for you (♥ ♥)
Ikimono gakari - Arigatou (vihaan tätä lol)
J Soul Brothers - Love song
Shimitsu shota x Kato Miliyah - BELIEVE (♥♥)
B2ST - Shock (Japanese ver.)
KAT-TUN - WHITE
AKB48 - EVERYDAY katyusha (+ kaikki muut biisit -.-)
Superfly - Rolling days (♥)
JA VIIMEISIMPÄNÄ MUTTEI TODELLAKAAN VÄHÄISIMPÄNÄ:
SHINee - replay (kimi wa boku no everything)
(aloin itkee ku tä tuli telkkarista. mitä. )
Ei mulla muuta... :D alan kirjottaa ens viikon kolumnia~ ulkona vissiin taifuuni. Kauhee tuuli ja sade. :C mut eisemitää, tykkään sateesta♥ btw. täst lähtien saattaa kuukauden ajan tulla vähän tiuhempaan tahtiin päivityksiä kun siirryn lomalle C:
PAI PAI ♥ (TAEMIN♥♥♥ XDDD)











Pienenä huomautuksena Jui, mut tos AKB videossa ei soi Everyday, Kachuusha vaan Ponytail to Shushu :DD
VastaaPoistavanilla:
VastaaPoistano asf menin varmaa vartin ympäri youtubee ku en löytäny siihen musavideoo kaikkien copyrightsien takia XDDD haluuks linkata mulle everydayn videon?
:D oooiii kiitos tsiljooooooonasti!!! ♥ ♥ Ihania biisejä! (paitsi toi maru maru mori mori :D:D oli iha ......?) Mr pepunheilutukset ja shockin olinki jo kuullu!! :D Mut näil lopuil meen nyt discoilee~
VastaaPoistaありがとう!!!
Toi kappale on Everyday, Katyusha. Ottakaa ensin asiasta kunnolla selvää ennen kuin väitätte ettei siinä soi se kappale, mikä pitäs.
VastaaPoistayeii Taemin is more older now xD ok no x) he is mi fav in SHINee *.* !!
VastaaPoistaAnonyymi:
VastaaPoistaoleppahyvä :D ! mä rakastan maru maru mori moria!! SE ON IHANAN HELLYYTTÄVÄ♥ ehkei ihan discobiiisi mut.. XD
Anonyymi nr. 2:
ai se on katyusha XD mä oon aika antifan ite ni en tiiä miten niiden biisien nimet kirjotetaa ni laitoin vaa suoran romanjisaation XD mut siis joo, vaihdoin sen, siin oli eka kyl väärä biisi XD
LOVEチュー :
ありがと!(笑)
Lizzy:
heeey omg non-finnish reader. XDD but but it's all in finnish tho.. im sorry ;_; !
ONNEE TAEMIN myöhässä mut onnea komea mies!<3
VastaaPoistajujun mata ashita on kyl nii 24h/7.... ja me vedettiin joskus kavereiden kaa koulus tota maru maru mori morii, se on ihana! XD <3
apua, taemin on aikunen....*sob* mutta niin, kyllä se tulee pysymään aikuisesti vauvana ! <3
VastaaPoistamutta aaaaah, rakastan sua nyt ja ikuisesti kun teit ton musiikki-jutun ! Ihana tietää mitä biisejä siellä soitetaan 24/7 ! Varsinkin toi EXILE, mamma mia ! me likes~! Ja nyt kyllä alkoi pelottaa, jos siellä japanissa tulee tyyliin SHINeetä telkkarista. kun sen verran herkästi itsekkin alan itkee noitten jätkien takia... :DDDDD (mm. itkin 20 min kun sain kuulla niitten tulevan pariisiin ! XD) jään odottamaan taas seuraavaa päivitystä ! ^^
r o o s a:
VastaaPoistaaikuinen.. niimpä.... ;__;
kiitos ! XD kiva et kelpaa haha~ joo oon tosi kova itkemään SHINeen takia vaikka ei ois mitään aihettakaan XD itken vaa siks ku ne on... niin täydellisiä.