MOI !
Now playing: miss A - Good bye baby
Kuva otettu joskus.. viikko sitten ku oli tosi nätti taivas ulkona ja nyt vast muistin koko kuvan olemassaolon. lol
Päivitänkö liian usein nykyään..? XD Mulla on tosiaan liian paljon vapaa-aikaa.. Mut joo kello on nyt yksi päivällä ja oon taas täällä :-----D ← Jenni tartutti mulle ton hymiön. XD Muutenki tullu puhuttua Jennin kans runsaahkosti täs viimepäivinä kaikesta maan ja taivaan välillä, ja sovittiin et mennään katsastamaan namba yhdessä ens viikolla + aion tunkee sen mukaan seuraavaan SuG:n instoreen ++ jos mulla on hyvä tuuri ja ihana host-perhe niin kesälomalla ois tarkotus myös käydä checkkaa Namban yöelämää yhdessä C; can't wait~
Joo siis.. humm. Tää viikko on ollu aika poikkeuksellinen ottaen huomioon et on viimenen kouluviikko ja edellispäivänä Osakaan tuli taifuuni. Täällä missä mä asun ei ollut kun tosi kova tuuli ja sade jne, mut Wakayamas oli varotus 10 metrisistä aalloista.. ei mikään ihan pieni myrsky. Maanantaina oli normaali 3 tunnin päivä, ja tiistaina myös, ja sit illalla se iski pahiten just tähän lähistölle, niin keskiviikkona oli sit koulut peruttu, mutta kun keskiviikkoaamuna heräsin niin ulkona oli aivan tyyntä ja tyyliin linnut lauleli siellä :DDD ihme ku ei aurinko viel paistanu.. lol. Niin keskiviikko meni sit lagatessa kotona, ja illalla puol kymmenen aikaan sain MAHTAVAN idean värjätä hiukset........
........
...... ei menny ihan niinku suunnittelin. Mähän en siis oo mikään mestari hiusvärien kanssa, mun hiukset on aina ollu suht yksväriset (kerran tai pari blondit) ja tylsän yksinkertaset, ja en oo koskaan ite kotona värjänny tummemmasta vaaleeksi, koska tyksin jotenki enemmä tummista hiuksista. No.. nyt sit mulla oli puolet päästä mun omaa väriä (aka juurikasvua) joka oli kaunis tuhkan vaalee ku aurinko oli haalentanut niitä (.. me does not like) ja sit puolet mustaa/tummanruskeeta millä vedin viimeks hiukset ennenku tulin Japaniin. No, laitoin sit iloisesti värin päähän ja odottelin puolisen tuntia niin kuin pakkauksessa luki ja puoli yhdeltätoista pesin pois............. puolet päästä just hyvä suklaanruskee mut TIETYSTI se juurikasvu oli kaks astetta enemmän punaruskeempi--- :-----D (täällä oikeesti unohtuu maalaisjärki koska japanilaiset ei sitä omista. eiku) ei siin sit mitään muuta kun okaasanin kanssa tien toiselle puolelle kauppaan - joka luojan kiitos oli klo. 11:00 asti auki - ja pienen suunnitelman tehtyäni mun ostokset näytti tältä:
Värinpoisto, musta väri, ja yks aste edellistä tummempi ruskee. . . . . kello yksitoista kouluaamua edeltävänä iltana lättäsin sit päähäni värinpoiston ja odottelin tunnin vaik suositus oli 20 minuuttia, ja sen jälkeen kello kakstoista illalla olin puoliks blondi ja puoliks brunette (FACEPALM) ja sit vaan ruskee väri päähän ja ARVATKAA SATTUKO PIKKASEN. tuntu siltä ku pää ois ollu tulessa kaikkien noiden kemikaalien jälkeen, en haluu tietää montako aivosolua menetin eilen :------D ja toi musta oli siis varavaihtoehto jos toi ruskeakin epäonnistuu, niin sit oisin vaa vetäny mustaks........... Tiedän, kaikki mun kaverit on siel ruudun takana nyt sillee "TOI ON NIIN PERUS JULIAA" --- ja mä tiedän, niin onki :----D oon säätämisen mestari! ens kerralla meen sit kampaajalle. mut anygays, tulos oli sit tuskallisen 20 minuutin odottamisen jälkeen vihdoin tyydyttävä, vaik kiirehdin koska päähän sattu ja sen takia väri on vähän epätasanen, mut porukka sanoo et se näyttää luonnolliselta ku siin on vähän eri sävyi joten.. :D what ever. Mul on kaks kuvaa koska se sävy vaihtelee vähän eri valaistukses niin -->
ignooratkaa pliis mun naama. En jaksanu meikata aamulla ja otin noi puolhuolimattomasti parvekkeel hyvää valaistusta ettien just ku tulin koulust kotiin.. Ja noista kuvista näkyy aika hyvin et ne on vähän erisävyset eri kohdista mut.. (joo ja jenni siel hiusalan opiskelijana nauraa varmaa päänsä irti XDD) mut no näkee ainaki miten valaistus vaikuttaa hiusten väriin. meidän kylppärin valaistuksessa ne on ihan punaruskeet ja sitku oon normissa valaistuksessa ni ne on tosi suklaa-kastanja-mitkä-lie. NOJOO, mut anyway, tykkään C: ♥ ja oli tarkotus mennä kampaajal ku halusin pätkii päälimmäisii hiuksii vähän mut LOL värinpoisto pätki kivasti niin en tarviikkaan kampaajaa. ahahaha~~
Asiasta kolmanteen JOKU KAMALA PAARMA-SUDENKORENTO-KOPPAKUORIAINEN JOKA ON AINAKI KYMMENEN SENTIN PITUNEN JA OMISTAA KAMALAT HÄMÄHÄKKIJALAT JA VALTAVAT SIIVET ON KOTIUTUNUT ___MUN___PARVEKKEELLE JA TORKKUU TUOLLA TÄLLÄ HETKELLÄ PÄIVÄUNIA SAATANA. EN VOI TANSSIA.
se on oikeesti valtava, tokasta kuvasta näkyy et se on pituussuunnassa pidempi siipiensä kanssa ku yks tollanen laatta ja noi laatat on 10cm x 10cm (mittasin) ...sit menin tökkii sitä harjalla ja sain sätkyn aina ku se alko räpiköimää. hyi menis pois ;_____; tääl Japanis on muutenki ötökät ihan ihmeellisii. Heinäsirkat 15cm. (for real!)
ja en tiiä mikä hyper-kausi mulla on taas menossa :--------D sori capslock.
Tänään oli aika random päivä. Meillä oli ensin liikuntaa - pelattiin pingistä - sen jälkeen maantietoa, jonka koko tunnin itkin luokan takaosassa kun agatto pakotti lukemaan sen jäähyväispuheen jonka se oli kirjottanut japaniksi ja lukee huomenna koko koululle. luin ekan lauseen ja aloin heti itkemään.. Ollaan tunnettu Agatton kans joulusta asti, ja jotenki tosi nopeesti tultu tosi läheisiksi. Ja mä en oo koskaa joutunu sanomaan oikeesti mitään "hyvästejä" kellekkään, et tää on tyyliin eka kerta ku pitää sanoo oikeesti hyvästit jollekin. -- ja mä itken tosi tosi helposti muutenkin. Agatto siis lähtee elokuun 14. päivä takasin Ranskaan. ;__; voi höh.
No sit oli Computer LL - ja ope oli laittanut mut istumaan herra päät yhteen - pojan viereen :D voi herran jestas miten randomiks tunti voi mennä. Hihiteltiin, piirreltiin hymiöitä tehtäväpaperiin, alleviivattiin lauseita ja kun ne viivat meni perseellee ni naurettiin lisää, juteltiin mun hiuksista ja kinasteltiin onko luokassa kuuma vai kylmä, lääpittiin vettä toistemme käsiin (.......) ja muuta mukavaa. Sitkun jokaselle parille oli oma pieni tekstinpätkä joka piti lukee ääneen luokalle ja sit luokka sai kysellä sanojen merkityksiä ja sen parin piti osata selittää ne japaniks niin etittiin iha kikseis jotain mahdollisiman vaikeit sanoja kokoajan mitä kyseltii sit muilta - ja kaikki osas selittää ne - mut sitku tuli meijän vuoro ni ei osattu selittää mitää. XDDDDD opettajat laitto pisteitä taululle ja me hävittiin se...... sit vaan revettiin taas nauruun. lol. oli kyl ihan kivaa vaihteluu :D enkku LL on hemmetin kuiva aine muuten.
Sitku se alko piirtää yhtä hymiöö, mut pääty suttaamaan sen niin osotin sitä kymmenen kertaa siinä paperilla ja kyselin et "nani kore? NANI KORE? HUH? NANI KORE??" ( = mikä tää nyt on?? ) ja se vaa nauro ja pudisteli päätään sillee "en tiiä" - ja jatkoin tivaamista :D sitku piti laittaa rasti 10 ruutuun ni tein sitä silleen super-nopeasti ja yhdestä rastista tuli enemmänkin joku s - kirjaimen ja x - kirjaimen yhdistymä ja sit se alko tivaa multa et mikä tää nyt on olevinaan, ja pilkkas mua ku en osaa tehä normia rastia XDD ei oikeesti nauroin niin paljon.
Tänään mennään illalla kahdeksan aikaan läheiseen ravintolaan syömään luokan kanssa ♥ kaikki ei pääse kun niillä on osa-aikatyö mut puolet luokasta ois tulossa C: lupaan ottaa paljon kuvia !
kuvista puheenollen, sillon kun oli urheilufestarit niin otettiin lopuksi yhteiskuva meidän ja viereisen luokan kanssa, ja tilasin ne itelleni ja ne tuli tänään! Kiittäkää mun puhelimen hyvää kameraa koska muuten ette sais mitään selvää näistä naamoista. Edelleen huonolaatunen mut pienestä valokuvasta on tosi vaikeeta muutenki saada hyvii kuvii. pienenä vinkkinä, takarivissä keskellä kädet ylhäällä seisoo herra päät yhteen. saatte vihdoin siitäkin kuvan :D Sillä on kauhee "MAAILMAN VALTIAS" - posetus päällä.. ja oikeesti rakastuin sen kampaukseen tona päivänä. Se oli vetäny hiukset toisel puolel pystyy ja toisel puolel ne oli pinneil kiinni. dafsafafas oikeesti, ku suoraan lehden kannesta. kuva on kahdessa osassa siis~ ja kantsii todellakin klikata isommaks. noi on oikeesti 3 kertaa isompii XD huomatkaa "peace" - merkki _ihan_jokasella_ :DD ja tos mun vieressä istuu meidän luokan valvoja - Kameda-sensei ♥
Love them ♥
ei mulla muuta. Huomenna vika päivä koulua ja sillee C: ♥ ps. taifuunin jälkeen:
pps. mun katkaravut kuoli. XD !!! oh no. en ikinä enää hanki lemmikkejä...
ppps. vedin japanin kielisestä enkun kokeesta paremmat pisteet ku ykskään japanilainen meijän luokalla........
BAIBAI ♥ ♥ ♥







Ötököistä puheen ollen...hyi hyi hyi mun ikkunan taa o alkanu pesiin joku hyper mönkijä ja meen parveke o täyn hämähäkkei HYI HYI KOREA KOREA!!! En sit yhtää repeilly sun kovakuoriaisheinäsirkka mikälie operaatiolle ahhahahahahah xD
VastaaPoistameinaan kans vaalentaa hiukset hohohohoho mut pyydän värit äiteeltä suomesta...korean värit (en haluu edes kokeilla...)
ja sun hiukset o nyt toooooooooooossssiiii KAWAIIII (mikä tää nyt oli)
귀여눠!!!! VAIHDOIN KOREAKS KKKKK
tää o hyvin random kommentti HYIII MUN KÄDES KÄVEEE JOKU MÖNKIJÄ MENKÄÄ POIS HYI HYI!
AINIIN oon iha rakastunu sun pikkuveljeen mut onks sul kuvaa siit missää laita miun blogiin joku linkki :D <3<3<3<3<3<3<3<<3<3<3<3
sydämmillä Anonyymi Nana <3
Se öntiäinen on ihan normaali laulukaskas:
VastaaPoistahttp://fi.wikipedia.org/wiki/Laulukaskaat
Saatkin varautua "leikkimään" niiden kanssa ainakin pari kuukautta. Aina sadekauden jälkeen nuo kuoriutuu koteloistaan, lentelee ja laulelee aina siihen asti kunnes lämpötilat putoo noin +20C tietämille.
Nuo pörriäiset elää vain muutaman viikon (raatoja on sit ihan sikana syksyllä), mutta valitettavasti eri lajikkeet on aktiivisia vähän eri aikoina. Joten sulla riittää riemua niiden kanssa vielä pitkään.
Henk.koht. pidän niiden *njäää njäää njäää* -kuulostavasta laulusta. Se kuuluu Japanin kesään ja tuo mukavan fiiliksen pintaan. Vähemmän mukavia ne on iskeytyessä naamaan pyöräilyreissun aikana.
naranotatu:
VastaaPoistajoo Jenni kertoki jo et ne on laulukaskaita :D hyi hemmetti vihaan sitä ääntä sydämeni pohjasta. meidän takapihan vieressä on puistoaluetta tai sellasta ja kuuluu sisälle asti niiden "laulu" 247. huoh. :------D
;___; kelpaisi minullekkin.
VastaaPoista.....TOI ÖTÖKKÄ VIDEO NAURESKELIN KIVASTI TÄÄL XDDDD ja oon just kelaillu et minkäköhälaiset toi japsien purnukka värit on (se pakkaus on kuolettavan söpö....mulle tulee aina nälkä ku nään sen, kunno kermapurkki)! Aika operaation joudut käymää mut hyväthän noist hiuksist tuli! :3 LÖVE YAAAAAAAAAAAAAA terveisin hirmuinen pontus <3
VastaaPoista